radicaled
Geen avatar
|
wordt morgen noord/oost niet geweldig op workie, oogje lijkt beter
|
|
|
Steven
|
Morgen inderdaad geen Workum, Loog is perfect.
|
|
|
KappuhH
|
Morgen iemand naar Loog met n plekje vrij?
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Zo toch maar naar Workie lekkaaaa'h vlak water. Wind is NNO dus sideshore is héél best te doen
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
gaat er ook iemand kiten in delfzijl vanavond? het is Noorderwind, kracht 5 en hoog water (volgens Windguru) om 16.00 uur en laag om 22.30 uur. Zijn dit goede omstandigheden om in delfzijl te kiten? Als dit zo is wil ik om 18.30 - 21.00 op het water staan.
gr van Niels
|
|
|
CeesV
|
Om 1 uur ga ik naar het zuidlaardermeer, graskant
|
|
|
KappuhH
|
Niemand die zo naar Lauwersoog rijdt?
|
|
|
|
Steven
|
Ik ga wel, alleen heb geen plekje meer vrij... sorry. hoop dat het lukt voor je.
|
|
|
KappuhH
|
ik wil wel naar lauwersoog, gaan er nog meer
Jij toevallig een plekje vrij voor me?
|
|
|
martimor
|
rij over een half uur richting muntje. nog ff een 1,5 uur knallen.
|
|
|
LamiKaze
|
wAs weer TOPPIE @ loogje toch maar besloten toen ik bij Groningen reed om naar Loogje te gaan i.p.v. Workie.
Wel een bar finaal doormidden geknald bij een sprong damned ... Vrijdag al een lijn en vandaag ook nog 3 lijnen doormidden wat weer een feest. Gaat de kite niet kapot dan gaan de lijnen eraan.
Maar al met al was het knalluuuuuh'n wel dikke chop dat was wel flink minder.
@ Steven nog bedankt dat je me kite te pakken kreeg anders was die ook tegen de dijk aan goort geweest. Was verder weer gezellie.
|
|
|
CeesV
|
wAs weer TOPPIE @ loogje toch maar besloten toen ik bij Groningen reed om naar Loogje te gaan i.p.v. Workie.
Wel een bar finaal doormidden geknald bij een sprong damned ... Vrijdag al een lijn en vandaag ook nog 3 lijnen doormidden wat weer een feest. Gaat de kite niet kapot dan gaan de lijnen eraan.
Maar al met al was het knalluuuuuh'n wel dikke chop dat was wel flink minder.
@ Steven nog bedankt dat je me kite te pakken kreeg anders was die ook tegen de dijk aan goort geweest. Was verder weer gezellie.
Mag ik vragen hoe je het voor elkaar krijgt om zóveel materiaal te slopen?
|
|
|
martimor
|
muwahahaha, hoe doe je dat toch steeds. maar goed, beter dat er alleen materiaal schade is (is ook ruk natuurlijk) was je met je 9 aan het varen? ik ben nog even met randy naar muntje geweest, ook enorme chop. wel ff lekker geknald met de 9, kwam bijna boven de dijk uit. heb nog een anderhalve backroll kiteloop gemaakt... die halve en de loop waren niet de bedoeling toch een impactvest halen binnekort...
|
|
|
LamiKaze
|
Ik snap er ook niks van, maar het is altijd wel raak. Is toch niet te geloven dat een bar dwars doormidden gaat bij een sprong en ook maar gelijk 3 lijnen die zijn geknald. Tjonge, tjonge moet toch maar een andere hobby zoeken. Heb een fotootje als bijlage, is er iemand die bars kan repareren
|
|
|
Jimmy
|
Ik denk dat je het beste een 2e hands barretje op de kop kan tikken Lammert!
|
|
|
martimor
|
idd, kees kan veel, maar dit... misschien loctite
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Rolletje Duct tape doet wonderen. Baat het niet, schaadt het wel!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja lammert je kunt wel bij Tom in het span die sloopte ook de ene naar de andere Fuel toen zeiden we met ons allen Tom moet een kite hebben die idefix-proof is en jij moet ook goed spul hebben dat lammert-proof is maar die foto van die bar is gewoon ongeloofelijk
|
|
|
piede
|
Lammert, doe jezelf en ons een groot plezier en koop jezelf nieuw spul! Ik weet zeker dat Kitepro.nl een leuke deal voor je kan maken als rasechte Groninger. Doe je er gelijk een verzekeringetje bij en niets kan je meer in de weg zitten!
|
|
|
|
KappuhH
|
Geen probleem piede, voor zulke geweldige shops mag altijd reclame gemaakt worden!
|
|
|
Geronimo79
|
Half groningen heeft wel iets met Kitepro te maken dus zo gek is da niet. En eerlijk is eerlijk de shop schijnt et best netjes te doen.
Wel kloten zeg met dat barretje lammert. Gebeurde vorig jaar Chris en Rolf ook met hun 2008 Best barretjes. Nadeel is dat et een duur grapje is. f-one barretje kost niew al snel 300 tot 400 euro. Kan je samen met alle beschadigingen op je kite misschien toch beter kijken naar een nieuwe kite.
Als je wilt mag je mn kites wel eens testen maybe ist wa voor je. En ja ik besef me terdegen dat ik ze misschien gecrashed, gemollesteerd en gescheurd terug krijg.
|
|
|
Krizze
|
Bist gewoon n dikke lompe kloede, doe Lammi ghehehehe
|
|
|