Mutantbasse
|
misschien dat ik em skip.. heb het nogal druk met school:(
Dat hebben we gezien weer een lekker dagje weer een nieuwe move geleerd Face full in the zand plant
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Haha ja erg mooi uitgevoerd ik zat eerste rang Brr zag nog een ijsbeer die hout aan het sprokkelen was.....
|
|
|
Rene.v.R
|
Het leven is niet eerlijk... Bij Mirns loper er ijsberen. Mutantbase is nieuwe tricks aan het ontwikkelen. En ik moet thuis studeren... Komen er dan ooit nog betere tijden?
|
|
|
martimor
|
Ja, was erg fris. En die ijsberg die je zag was Sebas, net na die arial full front noseplant on da beach . Muwahaha Volgende x toch mn camera mee. Maar was weer lekker. @ tari, succes met je toets morgen
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
thx.. ik hoop dat het goed gaat komende week Jij sterkte met je nachtdienst!! Jammer dat ik die face full in the zand plant gemist heb
|
|
|
Mutantbasse
|
thx.. ik hoop dat het goed gaat komende week Jij sterkte met je nachtdienst!! Jammer dat ik die face full in the zand plant gemist heb haha dat had ik expres gedaan want had hem stiekem afgekeken thanks nog voor het even lenen van de twin denk dat ik patent ga vragen op die move nu weer even wachten op wind
|
|
|
|
skyhigh as a
|
moet je die face plant es proberen op de dijk van mirns! dies ook fijn man vrijdag benk vrij, dus we houwe contactos anders effe belle maarten!! wil ook wel mee man, denk trouwens dat er ook wel genoeg wind is hier in de buurt
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen dikke dikke wind!
wil morgenvroeg eeum naar zuidje en smiddags van 15.00 tot 16.30 maar weer eeum
wie nog meer dikke bigair sessie boekn!!! weesderbij!!!
als windhoeroe ons nu weer voor de gek heeft, zoek em op!!!
|
|
|
|
|
Steven
|
Iemand onder de Groningers geïnteresseerd in een set RPMs? Ik verkoop m'n 6, 8 en 10. Let me know!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Morgen eens kijken op ZLM
|
|
|
skyhigh as a
|
had em gister rond 10u gevonden op zuidje. mocht toen met de 12m poot aan en s,middags rockte hij de pan uit voor mn 7m
heb em voor vandaag weer zuidje gevraagd, en hij is er. ben er tegen half 3
stond net nog effe te kijke daaro.... poehee das best hard
|
|
|
piede
|
Wie morgen mee naar workum? Kan vanaf een uur of 12 die kant op! Hele middag 20kn.....
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
hoe laat is iedereen op ZLM? denk dat ik ook nog wel effe aan kom waaien..;-)
|
|
|
Wimpie
Gast
|
12 uur: dan gaat het zonnetje schijnen Eerst effe lekker uitslapen eeeeeiiindelijk
|
|
|
Gj
|
morgen is vrijdag pietheiN?
|
|
|
piede
|
Nee zaterdag
|
|
|
martimor
|
morgen eerst naar de intocht kan die gozer niet wat eerder uit zijn nest komen ,hij komt pas om 12.30 daarna direct door naar zuidlaardermeer.
|
|
|
skyhigh as a
|
was vandaag ook wel weer eeum ruig met de 7m, soms toch wel eeum dikke airtime morgen denk ik anders ook maar eeum naar zuidje tegen uur of 12, wordt vast gezellig met al die lijpo's daar
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Wie is er hier een lijpo? Zullen we een Mirnse Dijk voor je bouwen op het Zlm?
|
|
|
skyhigh as a
|
hahah maak maar eeum een dikke kicker voort eilandje, dan gaan we daarmee wat leuks doen
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
ik haak af.. zie op windguru dat de boel flink inkakt.. denk dat er nog maar een knoop of 12 over is en das niet genoeg...
Wellicht morgen eind van de middag als de voorspellingen zo blijven...
|
|
|