lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
wil morgen ook wel even kiten, maar aangezien ik nu net pas thuis ben van een vermoeiend maar leuk weekendje weg, vertrek ik niet zo heel vroeg. wil er iemand mee of kan ik met iemand mee?
|
|
|
skyhigh as a
|
waar is die wind dan GJ??
wou wel effe kaitn...
|
|
|
peter.
|
staat nu 13kn op workum...... twijfel
|
|
|
|
|
peter.
|
ik rij zo even naar workum
|
|
|
|
wavecatcher
Geen avatar
|
Na een Technootjes Encounter, bij deze een nieuwe kiter in Grun! Zin om te beuken soon!
Cheers,
Thijs
|
|
|
|
GB
|
Korte sessie op L'oog gehad, met 12m, niet heel spannend.. naja tenminste weet even nat geworden!
|
|
|
skyhigh as a
|
jajaaa technootjes was weer Top!! dikke warreboel zat jij in die tipi tent? vandaag maar effe beetje weze flyboarden.... mwah is geen kiten...
|
|
|
Gj
|
Was wel schier vndaag, morgen naar mirns heb nog 1 plek vrij en rij over groningen wie wil ermee?
|
|
|
peter.
|
heb jij andere weersvoorpelling als ik? morgen 11 knopen??
|
|
|
wavecatcher
Geen avatar
|
Haha, ja de tipi man! Ik fix mijn kites weer even allemaal (LE-tjes vervangen)en dan is het aan!
|
|
|
wavecatcher
Geen avatar
|
GJ, hoe laat ga je, ik wil op zich wel mee naar Mirns. 16 knopen is niet veel, maar altijd lekker om ff het water op te gaan
|
|
|
skyhigh as a
|
hahaa lachuh man!! reparere en snel kiten!!!
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
volgens mij zien jullie ze vliegen... staat max 13KN op Mirns volgens windguru-pro....
|
|
|
Gj
|
Toch maar niet gegaan.
Heb nog 5 boards te koop en 3 kites! Wie maakt mij los?!
|
|
|
|
Gj
|
morgen sppot x wie nog meer??
|
|
|
-MAARTEN-
|
Net windguru pro (betaald) gecheckt...wie vrijdag naar Lauwersoog? 14.35uur hoog en rond die tijd 21knp om 23 knp (neemt later op de middag wel weer af naar 15/16knp)
|
|
|
Johnny Tampony
|
hoe laat ga je heen gj dan wil ik ook nog wel even kijken
|
|
|
Gj
|
Beetje dom maarten, wij hadden ook al windguru pro had je zo van ons voor een luttig bedrag kunnen kopen 5 euro voor 3 jaar. ik ga uit men werk om half 2 die kant op wordt vast wel een lekker windje
|
|
|
Johnny Tampony
|
laten we het hopen heb nie veel kunnen kiten in me vakantie
|
|
|