skyhigh as a
|
GJ is Kamraadje van Lange Frans volgens mij. ouwe hollandse hiphopha...
ben 17.00 vrij, iemand dan nog ergens kaitn?
|
|
|
KiteOngoing
|
Ga zo meteen naar Workum. Nog meer liefhebbers?
|
|
|
|
KiteOngoing
|
ik ben om 10:00 uur in Groningen. eerst nog even naar de bakker. 06 53525281
|
|
|
GB
|
Jup! Vanmiddag L'oog! Heb weer zin in een harde sessie! nice!
|
|
|
Starvin
|
Ik ga ook straks naar loog...
|
|
|
skyhigh as a
|
getij stront..... schildje lijkt me ook ruk alsk kwart voor 18.00 aankom....
hmmmm..... als iemand nog gaat eeum berichten of belle na 17.00
0630280568 (laatst van de boot geflikkert met telefoon, dus bijna geen nummers meer)
|
|
|
|
skyhigh as a
|
ben al aant niksen... is ook niks..
|
|
|
KiteOngoing
|
Was weer lekker op Workum. Zonnetje erbij. Vanaf 11:30 tot 15:00 met de 9 gevaren. Wat wil een mens nog meer. Daarna kakte de wind in. In ieder geval op tijd in huis voor de pizza tonno.
|
|
|
leonmeijer
|
Is lauwersoog nog iets tegen 11 of 12 uur? Beetje aflandig...
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
nee hoor hij draait vanaf 12,00 uur. alleen de wind is minimaal.. 11-12 kn. Wellicht komt er nog wat bij als de zon flink blijft schijnen en er thermiek bij komt.. maar blijft altijd gokken.
hoog om 14.55 dus wie weet!
|
|
|
|
Lude
|
Zo, ik heb weer een nieuwe auto (nadat mijn rechter voorwiel zo goed als onder mn auto vandaan is gevallen).
Waar hebben jullie de wind gelaten!?
|
|
|
skyhigh as a
|
heb nog vies bruin windje voor je... verheug me al wel op dinsdagochtend op blauwe stadde, gon wie eeum de boaze uuthangg
|
|
|
martimor
|
wunderbar, bin dabei
|
|
|
wavecatcher
Geen avatar
|
Als er iemand de naar westdraaiende, toenemende wind gaat gebruiken waar dan ook vanmiddag, geef 'n gil 06-32190075
|
|
|
skyhigh as a
|
heb nog effe kunne kiten met zo tot z op zuidje vanmiddag, tuzzen de bliksems door gheheh zag der wel mooi uut, was ookt enige wat beetje roeg ging
|
|
|
GB
|
Eind van de middag/avond nog een sessie gehad op L'meer, was geen storm maar wel even lekker! Dinsdag weer wind!
|
|
|
Lude
|
hmm dat warme klamme windje mag je houden
|
|
|
skyhigh as a
|
jammer Lude, want had em nu al zo lang bewaard, dak buikpijn heb hah vandaag eem op bootje of wakeboarden...... bootje gratis (alleen bier en eten) wakeboarden 25 eurie voor dhele dag (bier in bozzies )
|
|
|
|
martimor
|
Hoelaat gaan jullie? Als ik t ga redden kom ik ook nog even spelen op de baan. Maar geef mezelf weinig kans
|
|
|
skyhigh as a
|
weekzo eigelijks nie, mok eem opzoukn dacht uur of 2 tjarkie wou zijn nieuwe board ook al eem testen (gast koopt ook maar alles waar North op staat, belachelijke rijke stinkerd ) heb geen nummer meer van jou doe roege john
|
|
|