Wim uit Assen
|
@Rico: lekker, die knakworstjes! En machtig mooi gezicht, die tentomobiel. @Mark: er wordt nog volop in steamerts gekite. Zelf heb ik droogpak aan: net wat warmer...
|
|
|
martimor
|
ja, was lekker warm in die iglo-vouw-hut-disco kreeg het koud toen ik weer buiten stond. knakkie van krizze, met lekker bolletje (zonder maanzaad ) direct een kacheltje erbij, lekker warm. oh ja, ook nog heerlijk gekite, wel echt weer een zuidlaarderwindje aan/uit. maar lekker met de 7 aant loopen geweest. was weer supper gezellig
|
|
|
|
Krizze
|
Da was eeum weer gezelliee jaaa Ghehehe Diskoowbolle, knakkiebolle en lekker waaarmm
|
|
|
Wim uit Assen
|
En toch heb ik jullie wel eens eerder gezien. Ken ik jullie niet uit de gesloten afdeling van de van Mesdagkliniek? Vanwege rare spelletjes met knakworsten was het, geloof ik.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ziet er best heftig uit voor morgen met stoten tot 41 knopen. ik hoop dat het ietsje minder wordt....
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen misschien nog eem naar zuidje inde ochtend rond uur of 11 daar dan
tot 3u kan je dan nog kiten dan NW, effe aan de 7m bungelen
|
|
|
Blaze 520
|
ik kom ook, keihard knalle
|
|
|
skyhigh as a
|
ben nog steeds in bedrijf, weet nie ofk 11u haal..
|
|
|
Blaze 520
|
zo naar zlm, wie komt er nog meer?
|
|
|
skyhigh as a
|
ja ikke ben derbij!!!!! effe mn koppie koffie op en rijk heen 11 u zowiezo daa
|
|
|
lowietje
|
naar workum geweest. was tof. hele middag harde wind en soms ging de wind pas echt aan voor 20 minuten ofzo en dan was t echt even hard werken. afgaande op de wind in stavoren en eigen bevindingen denk ik stoten tot 35/36 knopen.
|
|
|
skyhigh as a
|
zuidje was niks toen ik er was, maar even met mn brakke kop het water op geweest...
vlagen van niks naar alles...
|
|
|
lowietje
|
ai, klinkt niet fijn. vond al wel verbazingwekkend dat workum zo rustig was. op drukste moment 8 kiters.
|
|
|
Blaze 520
|
zlm was ruk, ene moment valt je kite uit de lucht en het andere moment werd ik gewoon uit het water getrokken.
Volgende x beter
|
|
|
lowietje
|
gaat er morgen nog iemand kiten? ik wil wel heen en heb ook nog een plekje vrij in de auto.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
gaat er morgen nog iemand kiten? ik wil wel heen en heb ook nog een plekje vrij in de auto.
Snap ook niet wat je op dat ruk meer doet. Rij een half uur verder naar mirns of workum en je hebt een top dag. Zaterdag was echt top op mirns. dinsdagmiddag om half 2 ben ik er weer. emmen zlm 45 min emmen mirns 1:15 min
|
|
|
Blaze 520
|
@pieno
moest er vroeg weer zijn, als ik naar workie ga wil ik natuurlijk de hele dag hé dus dan ben ik langer onderweg dan aan het kiten.
Hoop dat het komend weekend beter weer wordt, misschien dan nog daggie workum of mirns.
|
|
|
Wim uit Assen
|
@ Pieno: je hebt helemaal gelijk, iedereen naar Workum/Mirns!
|
|
|
skyhigh as a
|
dis topic grunn gain drentjuh zlm 10min mirns 1u en 10min maar je hebt wel gelijk qua wind veul en veul beter
|
|
|
peter.
|
maandag lauwie? 78 knopen volgens windfinder in 1 loop naar schier:)
|
|
|
Wim uit Assen
|
dis topic grunn gain drentjuh Gain Drentjuh? Duhhuh, deze Drenth houdt van ZLM!
|
|
|
skyhigh as a
|
en peter hoe was je loop? haha wimpie, kalm aan kerel, tis al goed ben geen provincieracist hoor
|
|
|
skyhigh as a
|
misschien straks nog eem zuidje, wind staat perfecto
wie nog meer? vind alleen geen bal an 0630280568
|
|
|