|
Wim uit Assen
|
Wie gaat er dit weekend waar varen en hoe laat? Heb er zin in, afgelopen dagen veel te warm gehad in Spanje.
|
|
|
|
|
|
|
Gj
|
kropswolde kan ook
|
|
|
martimor
|
Zijn wel natuurgebieden, dus kans op 240 eutjes boete. Maar zo'n kans laat ik me ook niet ontnemen, dus zondag ben ik erbij.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ben principieel tegen varen in natuurgebieden (ben bioloog ). Bovendien wordt zo het beeld bevestigd dat kitesurfen schadelijk is voor de natuur . Kan tegen ons werken later. Gaan er nog mensen naar reguliere spots in de buurt?
|
|
|
|
martimor
|
Toch tijd om te kiten straks, maar waar zijn jullie
|
|
|
Wim uit Assen
|
Thuis: niemand ging op reguliere spots varen. Morgen maar weer kijken....
|
|
|
martimor
|
morgen ga ik ook, maar denk ook op een onreguliere spot... hangt af van de wilde verhalen die ik hoor vanavond anders schild...
|
|
|
jaapd
|
Balen, ik trek zo het koordje van de rits van mijn droogpak. Nu is ie bijna niet meer te openen.
Wordt vandaag niks meer, ik ben ook nog kapot van het sjouwen met zandzakken gisteravond bij het Veendiep bij Bellingwolde.
|
|
|
martimor
|
Dat is k*t, zag laatst ook iemand met een grote paperclip als vervanging. Of is juist dat oogje op de zipper er af gebroken waar gaat iedereen morgen heen. muntje kan ook, om 11.12 hoog, dus van voor 9 tot ca 14. 00 te varen.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik wil morgen een flinke sessie maken: heb te lang niet kunnen kiten. Als er meer mensen gaan, graag naar Schildje. Als ik alleen ben ga ik naar Workum.
|
|
|
skyhigh as a
|
edo john en ik zijn vandaag (op de foto rechtsboven achter de bossen) leekstermeer geweest. da was echt wel effe de moeite waard! geen vogelgebied naar mijn weten. supertje vlak en lekker over van alles heenspringen, voelde me net een hooverkraft (kan ook een andere oorzaak hebben in de psychische sfeer) topdag!!!! morgen weer eeum loeren waarheen
|
|
|
Johnny Tampony
|
voor zo ver ik heb kunnen varen was het wel ff top
daarna alles in de warre
|
|
|
martimor
|
Heerlijk bordje spaghetti? Waar ga je morgen heen john, ik ben overal voor in.
|
|
|
Johnny Tampony
|
maakt mij niet uit denk gewoon in de buurt
|
|
|
|
martimor
|