radicaled
Geen avatar
|
wim wil je nog mee naar oogje ander moet je even belluhhhhh 06-11005505
|
|
|
bandit
|
Hoi Wim,
Ik maar denk niet dat het daar veel word en twijvel nog over door rijden naar Oog. Ben er tegen 17uur op ZLM zuidkantje anders bel ff 0652685297
Grtn Roald uit Zuidlaren
|
|
|
Wim uit Assen
|
wim wil je nog mee naar oogje ander moet je even belluhhhhh 06-11005505
Hoi Wim,
Ik maar denk niet dat het daar veel word en twijvel nog over door rijden naar Oog. Ben er tegen 17uur op ZLM zuidkantje anders bel ff 0652685297
Grtn Roald uit Zuidlaren
Helaas te laat gezien. Nu een lekkere sessie op ZLM gehad. Volgende keer graag.
|
|
|
|
KappuhH
|
WIm joguhhhhhhhhhh, wat gemist op loogje, vette sessie Ed hoe zijn de filmpies geworden jongeeeeeeeeee?
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
was inderdaad erg mooi weertje en windje op loog! op naar de volgende keer!!!!
|
|
|
Dre79
|
Heerlijke sessie gehad gisteravond op Lauwersoog, zaterdag ochtend ga ik die kant maar weer even op.
|
|
|
Blaze 520
|
zondag nog mensen naar loog?
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
zaterdagochtend ziet er inderdaad goed uit op Guru! Hij is hoog om 10.30 dus denk dat ik er rond 8.30 - 9.00 uur probeer te zijn!
Wie nog meer?
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
De cameraman had een beetje last van dat laag staande zonnetje, maar wel grappige beelden, maar even kijken hoe ik je ze kan sturen,
|
|
|
piede
|
Even zien wat de wind doet, misschien nog een avondsessie op lauwersoog. Morgenvroeg ook van de partij waarsch.. het is iig niet zo warm als de afgelopen dagen!
|
|
|
martimor
|
zondag nog mensen naar loog?
voorspelling is prut, mocht ie nog tegen de 15 kn komen ben ik er zondag ook.
|
|
|
inleveren
|
Voorspelling is inderdaad teleurstellend. Mocht het morgen/zondag toch genoeg worden om met mn 11m2 te knallen, dan kom ik ook naar lauwersoog. Indien iemand mee wil rijden, er is plek vrij. Stuur me dan ff bericht! Chrs Robert
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
is inderdaad niets meer van over... ik gok het er niet op....:-((
|
|
|
Johnny Tampony
|
Straks even lekker kiten op kijkduin hehehe
|
|
|
inleveren
|
Ziet er toch wel aardig uit hier in Grunn-city. Ga zo toch maar kijkje nemen in Lauwersoog! Iemand meerijden? Sms ff 06-26282625
|
|
|
Johnny Tampony
|
Jaja olympisch kiteboarden een feit jeeeee
|
|
|
martimor
|
Als ik de actuele data bekijk voor vandaag, zaten ze er idd goed naast. Toch maar ff de wind in de gaten houden voor morgen ochtend.
|
|
|
|
martimor
|
staat nu 14 om 15 kn (nou ja, nu niet... morgen dan hè ) , als dat zo blijft gaan randy en ik morgen naar loog. hoop op tijd, kan ik die verrekte stenen eens goed bekijken. Edit, kan ook zijn dat we naar een andere spot gaan, bellen is weten
|
|
|
Lude
|
Was het nog wat vanochtend piede? werd wakker, toen stond er krap 14 knopen.. ff lekker uitgeslapen Vanmiddag nog ff met de motor rond t lauwersmeer gereden, stond een strak windje!
|
|
|
Wim uit Assen
|
hoop op tijd, kan ik die verrekte stenen eens goed bekijken.
Ze hebben 2 mooie rolstoelopritten uit het water voor je gemaakt, dus geen geklauter meer over de rotsblokken
|
|
|
martimor
|
hoor ik jou daar schansje zeggen
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
ja hoor schansje! kan je zo de dijk over springen...;-)
|
|
|