Gj
|
Goeiedag eem! Wordt wel weer eens eem tiet dat ik ook weer ns wat van mie loat huurn.. Ahja hier op Bonaire waait het elke dag ongeveer 18 - 22 knopen. Met ongeveer 30 - 32 graden. Daarnaast wordt er veel gekite met schildpadden en dolfijnen. Voor mij echter niet, tijdens mijn verblijf wat nu alweer 3 maand is heb i kal verschillende dingen gehad. Ontstoken teen, geen7m die echt nodig was. en nu, nu heb ik een gebroken enkel waardoor ik 3 /4 maand niet kan kiten Dus dit eiland brengt mij veel goeds Voor een foto check www.geertjantelkamp.com
|
|
|
|
|
martimor
|
Kloten Geert-jan. met kiten gebeurd? sterkte en beterschap dan maar flink van de zon genieten daarow
|
|
|
|
Lude
|
Prachtig. Tis wel zeker nu, Krissie is de groningse Evel Knievel!
|
|
|
wittie
|
Je bedoeld, Krizze was de eerste met het Knie-vel eraf zeker?
|
|
|
|
peter.
|
Morgen waar naar toe? Eindelijk wind
|
|
|
Walt0r
|
ik ga nu naar lau toe kijken of het nog wat wordt daarzoo
|
|
|
Lude
|
Hopelijk morgen avondsessie!
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Lekker gekite op Korn met de 11.
Helaas wel een gat in mn kop na ongelukkige val. Weer netjes dichtgelijmd en 5 dagen niet kiten
|
|
|
|
martimor
|
morgen Workum (eerst de baas lief aankijken, maar dat gaat wel door)
|
|
|
keessie
|
Ik ben morgen bij Mirns
|
|
|
peter.
|
Ik ga ook naar mirns
|
|
|
El Torro
Geen avatar
|
Vandaag heerlijk gevaren op Workum; voor het eerst een dik uur heen en weer 'gescheurd' aan de 13, zonder hoogte te verliezen (en zonder al te veel te hoeven lopen dus).
Morgen rond 10.00 tot waarschijnlijk ongeveer 17.00 of 18,00 opnieuw die kant op; kan nog één persoon meenemen als iemand vanuit de stad die kant op wil.
|
|
|
steenbeek
|
Hopelijk meer ruimte voor kiters:
Bleker zet mes in regels 13 natuurgebieden DEN HAAG - Staatssecretaris Henk Bleker (Natuur) gaat in dertien natuurgebieden die deel uitmaken van het Europese netwerk Natura 2000 schrappen in de regels die plant- en diersoorten beschermen.
Hij wil zo meer ruimte bieden voor economische en maatschappelijke activiteiten in de natuurgebieden. Volgens Bleker kunnen in dit geval regels vervallen, omdat de acht soorten waar het om gaat, bijvoorbeeld de noordse woelmuis en de meervleermuis, toch al worden beschermd.
De minder strikte regels gaan gelden in Witte en Zwarte Brekken, Sneekermeergebied, Deelen, Leekstermeergebied, Zuidlaardermeergebied, Elperstroomgebied, Arkemheen, IJsselmeer, Markermeer en IJmeer, polder Zeevang, Boezems Kinderdijk, Donkse Laagten en Veerse Meer
|
|
|
René L
Logs: 0 | 2 uur
|
Iemand nog plannen om naar X of Lauwersoog te gaan vanavond. Ben niet bekent op Lauwersoog namelijk en lees op dit topic dat jullie er regelmatig komen. Je kan toch twee uur voor hoog water varen? Ook (veilig) met ZW? Voorspellingen zijn beter dan op X.
|
|
|
Steven
|
Als de wind nog een beetje aantrekt ga ik straks nog ff naar Loog
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
he Boys even een paar dagen Londen gedaan, helemaal toppie, judo en beachvolleybal.......... LEKKERE BALLLUUUUUUUU (up_kitesmiley)Als je tijd en pegels hebt zeker de moeite waard, holland Heineken house met Jeroen van d'r Buik (boom)
|
|
|
martimor
|
haha, ed wel weer, tof man
|
|
|
skyhigh as a
|
sjonge jonge Ed, wie daar tijd en pegels voor over heeft moet wel een Assenaarse Gay zijn zeker de heule familie mee als dekmantel Ga KAITN MAN hahaha
|
|
|
Bladerunner
|
Morgen nog mensen naar Mirns? Heb nog 1 plek vrij in de auto en vertrek vanuit Groningen.
|
|
|