Yourie
|
Chil, hoe laat gaan jullie die kant op?
|
|
|
Gj
|
rond uurtje of 10 half 11 ongeveer vanaf waar moeten wej e oppikken?
|
|
|
Yourie
|
Ik woon op de Seringenhof 10, dat is in de oosterparkwijk
|
|
|
Gj
|
Misschien handig om te meeten op het CS 0653833394
|
|
|
El Torro
Geen avatar
|
Vanmiddag nog mensen naar X? Ongeveer 13.30 hoog (klopt dat?) en west 15 knp.
|
|
|
Baksteen
|
Zou het veilig zijn vandaag voor een beginner met een 6 meter? Ik heb een leskite en weeg 66 kilo. Want er is veel regen voorspeld, daarom twijfel ik.
|
|
|
Yourie
|
6 is wel erg klein, wat heb je nog meer?
|
|
|
Baksteen
|
9 meter North Rebel.
|
|
|
El Torro
Geen avatar
|
Ik ben zelf ook redelijk in het beginstadium, kan al wel aardig heen en weer varen.
Mij lijkt dat een 6 meter kite met 15 knp en 66 kg op zich makkelijk veilig zou moeten kunnen zijn, op zich lijkt mij 6 meter dan zelfs aan de kleine kant (zoals al opgemerkt).
Als er (op spot X) meerdere mensen zijn kunnen die elkaar en jou in de gaten houden en evt. helpen. Ik geef dus de voorkeur aan een wat grotere groep.
Bij (zoals voorspeld) pure westenwind, dan is hij schuin aanlandig. Als je niet te ver gaat kom je dan altijd weer terug.
Regen lijkt mij niet een enorm issue; tenzij met dikke wind in buien, Maar volgens buienradar zijn die na 12.00 wel voorbij.
|
|
|
Lude
|
Vanmiddag nog mensen naar X? Ongeveer 13.30 hoog (klopt dat?) en west 15 knp.
13:30 idd hoog. Ik ben er met Chris rond 12:30. Daarna komen er nog wel n paar anderen
|
|
|
|
Steven
|
Ik ben er ook rond die tijd. Vanuit Groningen, dus als er nog mensen willen meerijden?
|
|
|
Gj
|
Mirns was top. Lekker eerste keer weer sinds we in NL zijn. Enkeltje goed nog wel wat last maar we kunnen iig weer cruizen met hier en daar een sprongetje..
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag bijna basaltblokken gekopt op X. Valt allemaal gelukkig mee en niet naar de dokter geweest. Chris, bedankt voor het verbinden, de tetanus neem ik dan wel op de koop toe
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Vandaag bijna basaltblokken gekopt op X. Valt allemaal gelukkig mee en niet naar de dokter geweest. Chris, bedankt voor het verbinden, de tetanus neem ik dan wel op de koop toe hendrik, kijk wel uit, je hebt zo een ontsteking. Beterschap.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ach, tetanus valt wel mee: kan je hooguit dood aan gaan...
|
|
|
|
|
piede
|
Vanmiddag maar ff weer op X kijken. Was weer top gister!
|
|
|
Lude
|
Ik ben in het wild gespot zo te zien.. wel vette actie daar op dat filmpje ;-) Het weer was echt heerlijk na die dikke bui 's middags!
|
|
|
|
Gj
|
ik wil morgen eigenlijk wel ff losssssss
|
|
|
keessie
|
Ik ga ook met eigen vervoer dit keer. Idee?
|
|
|