lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik ga ook met eigen vervoer dit keer. Idee?
zeker een idee, ik wil wel mee geef je nog even een belletje? dan zijn we morgen een kitestelletje beetje kou kleumen hoort er helaas weer bij, maar dan ben je toch aant einde van de dag wel blij cya!
|
|
|
Lude
|
Dat vachtje hebben ze naar mij vernoemd... Ooit had ik zulke krullen, bijna niet voor te stellen.. Maar het is wel zo! Van de royalties die ik van Ikea gekregen heb ben ik de Ludl gestart (in de volksmond ook wel bekend als de Lidl )
|
|
|
El Torro
Geen avatar
|
Morgen, 21 sept heb ik na 13.00 ook tijd.
ZZW-wind verwacht, dan is spot X op zijn minst een langswal, maar wellicht zelfs aflandig. Hebben jullie nog andere suggesties voor lokaties met aanlandige wind in de buurt van stad behalve het noordstrand (Meerwijk) op Zuidje? Een dik uur rijden naar Mirns/Workum heeft niet mijn voorkeur.
|
|
|
Gj
|
Denk dat ik ff naar zuidlaardermeer ga alst beetje poeiert,
|
|
|
Walt0r
|
als mijn werk het toelaat ga ik nog nog ff naar zuidje
|
|
|
|
Gj
|
hahaha @ Kees, morgen ook mensen die het wel willen proberen?
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He geertjan morgen nog ergens heen met nw, greetz Ed
Laat maar wordt maandag of dinsdag, alles is veranderd
[edit] berichten samengevoegd, hiervoor hebben we dus een "bewerken" knop
|
|
|
jasperjazzman
Geen avatar
|
Ja ik wil het ook wel proberen! Workum is de beste gok lijkt me? Lauwersoog is meer wind, maar is pas om 15.45 hoogwater, te laat vrees ik.
|
|
|
Gj
|
Edje maandag ben ik ook dabai!~houde contact!
|
|
|
martimor
|
@waltor: hahaha, die ludde houden we erin. ik wil na de volgende sessie wel ff lekker bij je opwarmen Lud(d)e
|
|
|
benjaminkanon
Geen avatar
|
denkje lekker te kunne kitte vandaag ga je ff krijg je een giga regen bui op je. en dan zeggen ze welkom op texel . hoe was het bij jullie.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Wordt er morgen nog gekite ergens? Zou het wat zijn op het Wad vandaag?
|
|
|
Lude
|
@waltor: hahaha, die ludde houden we erin. ik wil na de volgende sessie wel ff lekker bij je opwarmen Lud(d)e Haha! Jij bent altijd welkom Martijn, knuffelbeertje
|
|
|
piede
|
Ik ga zo naar X. Meer?
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Wij naar Lauwtje: eerder hoog, wind zakt weg in de middag
|
|
|
Steven
|
Loog lijkt me de beste optie.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Lekker dagje gisteren op Lauwersoog. Ben nog helemaal leeg.....
|
|
|
Gj
|
Morgen nog mensen? Heb nog 2 plekken vrij..
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
wil morgen ook wel, moet om 17.00 thuis zijn dus op tijd weg en op tijd weer terug. 2 plekken vrij.
|
|
|
Gj
|
Ik en Annika gaan morgen naar t ijselmeer, we hebben nog 1 plek over, iemand interesse om mee te rijden?
|
|
|
|
Steven
|
Same here, morgen weer ff varen. Waar gaat iedereen heen? Ik dacht aan Workum of Korn.
|
|
|