lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hoi, t nkv kitekamp staat weer voor de deur en lijkt me leuk om heen te gaan. zijn hier nog mensen die gaan en evt samen rijden? greets
|
|
|
skyhigh as a
|
heb nog geen goeie foto, mok krizze eeum hierop laten zetten . wil donderdag en vrijdag blauwe eeum checken, dan neemk em mee
|
|
|
martimor
|
Yeah, ik ben ook vrij. Blijven we slapen bij de blauwe?
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
mooie bak man lekker schoon, ruikt nog niet naar boomstammen vrijdag maar emmm kiekn, joho
|
|
|
martimor
|
Te laat Ed Kijk maar eens goed naar de 1e foto
|
|
|
|
skyhigh as a
|
yeahhh tof man dikke wind morgen!!! grunniger nieuws had het over lekkere 6bft aan de kust jajaaaaaa!!!!!
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Met oostenwind.... De kust? Dat moet dan haast Delfzijl wel zijn...
|
|
|
Steven
|
Een stukje kust is ook lauwersoog, nog meer mensen die daar eind van de middag heen gaan?
|
|
|
Peer
|
Gaat l'oog wel goed met pal oost? Morgen (vrijdag) en zondag kan ik de handen vrij organiseren.. Dan nog liefhebbers? Zo ja welke spot?
|
|
|
martimor
|
Morgen blauwestad
|
|
|
Peer
|
Hoe laat? Dan kom ik ook. Nooit geweest met oostenwind. Waar is die spot precies?
|
|
|
martimor
|
Rond de klok van 12. Je moet links boven bij het strandje zijn.
|
|
|
Peer
|
ok, staat.Ik ben er ook voor 12:30 Het alternatief zou anders voor mij zijn vanuit de achtertuin van mijn ouders. helemaal rechtsonder op jouw kaartje... Kan mijn moeder me in de gaten houden
|
|
|
|
|
piede
|
Vanmiddag rond 2 uur bij spot X, ook bijlaag met Oost prima te doen
|
|
|
Lude
|
Ok, ben ik ook bij dan! Wilde eerst naar blauwe stad gaan, maar x scheelt me een half uur rijden.
Ga je alleen, of nog meer mee?
|
|
|
piede
|
ik bel je zo wel even lude
|
|
|
martimor
|
Zo, ik zag weer een ijsbeer, en die was brandhout aan het sprokkelen Had echt last van mn tenen en vingers, KOUD! Maar lekker warm en knus in de camper Was weer gezellig
|
|
|
Lude
|
Wat een kleine rooie oogjes allemaal.. zat er chloor in het water? ;-)
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
wat'n gezellige boudel ja, weer een sessie gemist kon helaas niet, wordt tijd om m,n droogpakkie even uit te proberen, lekkere knusse jonguuussssssssss
|
|
|
Lude
|
Dit weekend volop de kans voor Ed!
X was ook prachtig, rete vlak bij het strandje.
|
|
|