JoostM
Geen avatar
|
Dag Yvette, bedankt voor de info. Mijn naam is Joost, volgens mij hebben wij elkaar ook wel eens getroffen in in het oude RKZ? Als je plek over hebt zou ik wel mee willen rijden naar Mirns. Mijn telefoonnummer is 06 53978263.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hoi joost, dat zou goed kunnen! tis wel een plek waar ik vaak kom. mijn nr is 0619418019. voor morgen heb ik al een soort van met iemand afgesproken, staat nog niet helemaal vast. maar ok, kunnen even contact houden. groetjes
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Was toch nog ff wat beter dan voorspeld! 2 uurtjes prima kunnen varen met de 10 meter.
|
|
|
martimor
|
Morgen mirns. Heb er zin in. Helaas zit de auto al propvol.
|
|
|
|
Baksteen
|
Zou het morgen ook veilig zijn voor een beginner van 66 kilo en een 6 meter Airush DNA? Vorig seizoen kon ik hoogtelopen en goed heen en weer varen...Wilde op Mirns gaan varen.
|
|
|
lowietje
|
Dag Yvette, bedankt voor de info. Mijn naam is Joost, volgens mij hebben wij elkaar ook wel eens getroffen in in het oude RKZ? Als je plek over hebt zou ik wel mee willen rijden naar Mirns. Mijn telefoonnummer is 06 53978263.
hoi joost, ik ga nog wel naar mirns, ik vertrek begin van de middag. wil je nog mee? bel/sms dan even tegen de middag.
|
|
|
Yourie
|
Heeft er nog iemand een plek vrij in de auto?
|
|
|
martimor
|
Zou het morgen ook veilig zijn voor een beginner van 66 kilo en een 6 meter Airush DNA? Vorig seizoen kon ik hoogtelopen en goed heen en weer varen...Wilde op Mirns gaan varen.
Zou ik niet te vroeg heen gaan, wind neemt af naar 20-25 kn in de middag en dan is het wel goed te doen... Wij zijn onderweg Edit:wat n dag, helemaal gesloopt Was weer top jungs
|
|
|
|
|
|
Yourie
|
Gaat er morgen ook nog iemand met wie ik mee kan rijden?
|
|
|
KiteOngoing
|
Perfect two days a row... today i was even overpowered on my 8. Unfortunately i did not meet any of you in Workum... hope to meet you next time We were at Mirns, SW is the best place with these kind of wind.
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Was lekker hoor vandaag Wel wat vlagerig op Workum met deze wind. Een hele tijd overpowered gestaan met de 7 meter Volgende keer maar eens naar Mirns dan. Is dus beter met ZW? Verder net zoiets als Workum toch? Volgelpolitie was vandaag en gisteren ook weer aanwezig trouwens. Zag ze een paar kiters aanspreken Verdekt opgesteld in hun grijze boot en zodra iemand het vogelgebied in ging, meteen met zwaailicht ernaartoe. Helaas nog steeds volop idioten die daar toch varen Windsurfers mogen toch ook niet voorbij de paaltjes, of wel? Perfect two days a row... today i was even overpowered on my 8. Unfortunately i did not meet any of you in Workum... hope to meet you next time What color and type of kite do you have? I saw lots of people with a Cabrinha kite, so I didn't recognize you
|
|
|
lowietje
|
Topdag op Mirns ook voor mij, hele middag al prima wind, maar de wind ging tegen 18.00 nog even goed aan, stoten tot 31 knopen gemeten. Nu gesloopt en voldaan mn bedje in. Slaap lekker
|
|
|
kitepoint
|
What color and type of kite do you have? I saw lots of people with a Cabrinha kite, so I didn't recognize you I had an orange lycra, on thursday i was riding Cabrinha switchblade 11m2 -> black and blue and on friday 8m2 switchblade -> orange
|
|
|
Bandit 7
Geen avatar
|
Gaan er morgen mensen naar Lauwersoog? Hoogwater om 12.36u en wind uit het westen.
|
|
|
skyhigh as a
|
gisteren nog eeum een dikke toby ochtendsessie op zuidje gehad met Michel was weer bungeln ten top aan de 12m ey Murphy! top dat je laatst eeum de tijd nam voor de camper man TOPGOZERT ps, mot nog steeds die remvoering en cilinders halen snelle jelle dak ben
|
|
|
kitesurfer2000
|
Gaan er morgen (zondag) nog mensen naar Mirns / Workum?
|
|
|
Baksteen
|
Geen idee, volgens mij alleen in de ochtend wind en dan snel afnemend?
|
|
|
skyhigh as a
|
gisteren effe een korte low-wind sessie op schildje en daarna nog effe wakeboarden in veendam (maandag happyhour: 2uur voor 10euries) kijk dat zijn prijzen nu aardig gesloopt door de vieze crashes..... die zijn toch wat harder als met kaitn was gezellig jungs
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Morgen hele dag de handen vrij en wind ! Wie wil hoe laat waar beginnen? Heb beschikking over n carpoolvehicle op gas.. Zuidlaardermeer, Blauwe, Mirns... roept u maar!
|
|
|
|