lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ok, niet handig... poging wagen om de footpads van mn board los te krijgen vlak voor madnes aan. dacht, is wel weer klaar voor die tijd, maar reparatie duurt 4 dagen ivm drogen van lijm etc. en nu dus zonder board.... iemand misschien nog een board te leen (of voor n vergoeding) voor me van vrijdag t/m maandag?
|
|
|
2cool
|
Je mag wel een testboard van ons gebruiken (Woodboard), kosteloos uiteraard
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Je mag wel een testboard van ons gebruiken (Woodboard), kosteloos uiteraard Hoe cool is dat lowietje? 2cool!
|
|
|
|
tgroot
|
beter komt er wind, anders heb je weinig aan dat boardje, ik ga ook btw, voor nu staat er bar weinig wind
|
|
|
lowietje
|
ja, ik weet het, baalde ook wel beetje,. maar om nou mn spullen niet mee te nemen vind ik ook wat ver gaan. hoop doet leven van waaruit ga jij?
|
|
|
tgroot
|
Arnhem ik zie dat er wel iets meer voorspelt word al 13kn er is weer wat hoop
|
|
|
lowietje
|
ja, ik keek ook even en t is al meer dan gister hoe laat ga je? ik pb je wel even btw, das handiger
|
|
|
|
lowietje
|
haha nee hoor, tis een festival met meer dan alleen maar surfen he ook muziek, workshops, gezellige mensen etc dus komt vast goed
|
|
|
lowietje
|
wordt er morgen nog gevaren? 12.36 uur hoog water, loogje. 15 tot 19 knopen voorspeld.
|
|
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Morgenochtend even kijken hoe de wind er voor staat.. Al een tijdje niet gekite nu
|
|
|
CeesV
|
Waar gaat iedereen vandaag heen?
|
|
|
|
|
|
|
|
paperman
Geen avatar
|
Ik ga naar loog, wil iemand meerijden? Ik vertrek rond 5 uit glimmen.
|
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
KNMI voorspelt: "In de loop van de dag neemt de wind toe naar matig, aan de westkust en op het IJsselmeer naar vrij krachtig, 5 Bft uit noord tot noordoost".
Misschien Ijselmeer rijden betere optie?
|
|
|