radicaled
Geen avatar
|
he wim heb je nog een 10 meter nodig, weinig gebruikt, airush 10 m varial super low en high end
Gr Ed
|
|
|
Wim uit Assen
|
@Ed, Bedankt dat je meedenkt, maar Kees kan er nog een nette kite van maken. Dat probeer ik eerst nog even.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Vanmorgen10.30 uur ff kijken bij ZLM of er valt te kitsurfen. Is mooi weer voor....
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Is het al bijna weer warm genoeg om in een 5/4 wetsuit te kiten? Zonder handschoenen en caps en zo. Meestal begin ik in April pas, maar na die zachte winter is het nu misschien ook wel te doen
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Heb de laatste keer m'n wetsuit weer aangedaan ipv m'n drysuit. Nog wel steeds m'n cap op en handschoenen aan (al denk ik dat het zonder 1 van die 2 ook te doen was). Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je het koud / warm vind. Ik heb het vrij lang koud. Heb wel zo'n beetje de hele sessie in het water gelegen, omdat ik m'n hydrofoil wou proberen met veel te weinig druk in m'n kite
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
@ YJ: Goede 5-4 kan natuurlijk de hele winter prima.. neopreen hemdje met hood eronder, handschoentjes en gaan.. Wat is er mis met handschoenen en cap?.. de kosten zijn het niet.. @ radicaled: dat gaat niet he het is een trade off tussen goede high en low end... you can't have it all
|
|
|
Lude
|
Henk: zelfbouw klaar? Of eentje gekocht?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Heb de Zeeko Makaira gekocht, wel een cheap boardje er boven op. zien hoelang het boardje erop het volhoud, misschien komt daar ook nog beters voor in de plaats
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heb de Zeeko Makaira gekocht, wel een cheap boardje er boven op. zien hoelang het boardje erop het volhoud, misschien komt daar ook nog beters voor in de plaats
Zorg wel dat je board zeker weten heel blijft. Ook als je per ongeluk te hoog foiled en van 1m naar beneden valt. Daar kon Marc zn triplex boardje niet tegen en ik kon gelukkig nog net op tijd de foil pakken voordat deze naar de bodem zonk.
|
|
|
Lude
|
Gewoon zo'n dingetje eraan: Henk: ga je nog wel door met de zelfbouw?
|
|
|
|
|
Lude
|
Blauw valt niet zo op, beter een gele nemen Ik snap wel waarom je blauw kiest, Lude... Kleurt zo mooi bij je knie. En mn ribbetjes Heb maar even zo'n drijvertje in mn nek gegaan, dan weten jullie de volgende keer na zo'n crash ook waar ik ben afgezonken
|
|
|
|
Steven
|
Ik ga rond 13u die kant op vanuit Groningen.
|
|
|
martimor
|
Ik rij nu naar zuidje
|
|
|
skyhigh as a
|
tof filmpie man, was een zeer lekkerrr daggie, vandaag was trouwens ook wel weer effe lekker.
|
|
|
AirtimeEddy
|
zeker een lekker daggie man !!!1
nog toffe film?
|
|
|
skyhigh as a
|
heb er leuke dingetjes opstaan, alleen dat editten waist wel......... beetje splitten en vastlopen zeg maar
|
|
|
martimor
|
Gewoon op de S drukken Rico
|
|
|
|
heelside_harold
|
Hoi hoi, na een tijdje niet gesurft te hebben wil ik het graag weer oppakken het kitesurfen. Zijn er mensen die in de buurt van Groningen wonen mij misschien wat meer kan vertellen over spots en andere kitesurfers die ik kan ontmoeten.
Hoor graag van jullie
Groetjes Harold
|
|
|
|