leonmeijer
|
Toppers, morgen hele dag werken en om 17.00uur vrij. Kun je morgen kiten op spot X vanaf 17.00uur? Getij zegt pas laat in de avond hoog maar misschien zeggen de locals dat het wel kan? Stukkie wadlopen?
Hoor graag van jullie want mijn kite's staan morgen te springen! haha
|
|
|
|
Walt0r
|
ben morgen ook wel ergens te vinden op het water, maar weet nog niet waar en moet mijn 7m fixen
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Vanmiddag eens bij Delfzijl kijken. Vanaf 14 uur vaarbaar.
|
|
|
peter.
|
morgen lauwersoog?
|
|
|
martimor
|
was weer een heerlijk middagje op de blauwe stad. Lag nog een pomp toen ik weg wou gaan. Staat een naam op geschreven met merkstift. Vertel me het merk en de naam die er op staat, en dan zorgen we dat jullie weer verenigd worden
|
|
|
|
|
Steven
|
Lauwersoog was erg goed gister, zonnetje en dikke wind. Heb nog een barretje gevonden op de dijk, iemand hier die hem mist?
|
|
|
joosie
|
Gisteren paas bij familie geweest, kon het niet laten ff by Lauwersoog te kijken op de dijk leuke spot, ff paar foto's gemaakt
|
|
|
Walt0r
|
ha ik zie me twee keer op de foto (rood/wit catalyst) en danny's kite bergen hahah leuk
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Gisteren paas bij familie geweest, kon het niet laten ff by Lauwersoog te kijken op de dijk leuke spot, ff paar foto's gemaakt Heb je die foto's ook in een hogere resolutie dan 800x600? Volgens mij staat m'n zus op 1 van die foto's, maar kan het zo niet echt duidelijk zien.
|
|
|
|
heelside_harold
|
Gaan er morgen avond nog mensen naar Lauwersoog ? Word 16knopen verwacht
|
|
|
heelside_harold
|
Mensen, vrijdag word er 20 knopen voorspeld ! Gaan er mensen naar Lauwersoog ?
|
|
|
Jankoschoon
|
is lauwersoog ook iets voor beginners?
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Mensen, vrijdag word er 20 knopen voorspeld ! Gaan er mensen naar Lauwersoog ?
Ben wel aanwezig denk ik! Lekker windje inderdaad, en ook nog zon als het goed is is lauwersoog ook iets voor beginners?
Niet echt.. Kite starten op de dijk tussen veel toeschouwers, prikkeldraad + hek op een stuk van de dijk, eb/vloed, palen in het water en keien in het water bij de dijk (maar er zijn wel doorgangen). Zo klinkt het wel erg gevaarlijk trouwens
|
|
|
Steven
|
Lauwersoog is goed te doen voor beginners. Mist je een kitebuddy hebt. Kite niet oplaten op de dijk maar eerst een mooi stukje het water in. Daar oplaten en landen. Dan is er niks aan de hand. Je moet dus wel iemand hebben die je daarbij helpt, een kitebuddy/vriend.
|
|
|
Jankoschoon
|
okee, het klinkt idd gevaarlijk;) maar ik ken wel mensen die met daar mee kunnen helpen.
Is er dan ergens in Groningen een ideale kitespot voor beginners??
|
|
|
|
Geronimo79
|
Zag van de week ook een foto van lauwersoog en iemand die een 3G screamer 9m heeft.. ben toch wel benieuwd wie die dan heeft. (of ik ben errug vergeetachtig)
|
|
|
Mark04
|
Dinsdagochtend nog mensen naar Lauwersoog?
|
|
|
tgroot
|
Wel woensdagmorgen
|
|
|