Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo ik ben ook net thuis, op het water heb ik geen last gehad van de drukte, Op de kant wel, maarja daar moet je toch niet zijn als je gaat kiten. Wel vandaag twee keer een backroll kiteloop geland. Ben ik erg blij mee. Ach Tom je hebt wel lekker kunnen varen zo vroeg. En die RPM is een 12m toch?
|
|
|
Idefixe
|
Yup maar die RPM is niet van mij hè
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dat weet ik ja, maar nu moet je wel aan een andere kite, want hij was echt goed door midden zag ik. Is wel zonde natuurlijk.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Vandaag @mirns geweest vroeg in de ochtend maar er zijn altijd nog vroegere vogels De wind was super voor de 9m dus heerlijk gevaren genoeg ruimte met alle locals TOP (wendy_kitesmiley)ik ben rond 12 uur weg gegaan en het was niet meer te doen zo DRUK !!!
|
|
|
Marko
|
Was top smorgens met alle locals!! 7 uur smorgens
|
|
|
der Torch
|
6.02uur aankomst mirns vanochtend, was idd een lekkere ochtendsessie ;-)
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
was er rond 8.00 en tot een uur of 11.00 op het water gebleven! was een prima windje!
toen ik weg ging viel het me wel op dat er net zoveel mensen rechts van de boeien vaarden als links......:-(
Kunnen ze de spot niet beter verplaatsen? 200m naar links of zo? dan drijft niet iedereen (meteen) het natuurgebied in..??
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Wat een heerlijk weekend na t kitecamp zeg! Lekker vlees gegeten en gekite! Iedereen bedankt voor de über gezelligheid!
|
|
|
Marko
|
Wat een heerlijk weekend na t kitecamp zeg! Lekker vlees gegeten en gekite! Iedereen bedankt voor de über gezelligheid!
Was gezellig!! Na de tijd nog mcdonalds!! Vlees
|
|
|
KappuhH
|
Zijn er nog mensen van plan om morgenmiddag te gaan?
|
|
|
Vinni
|
Misschien dat ik nog even langs kom. Heb namelijk 's middags een BBQ in Kuinre, half uurtje rijden naar Mirns. Ik weet alleen nog niet wanneer die BBQ klaar is...
|
|
|
Nazar
|
ohhh wat heb ik net toch lekkker kunnnnen kiten heee!!!!!! PFffffff,was echt genieten!!!! Iedereen was dik aan het knallen, tom lekkere loopjes aan het trekken&paar blind judge pogingen En joost had paar mooie lowmobes, helaas niet geland! Ik dacht heel even dat ik @Tarifa was
|
|
|
Idefixe
|
overdrijven is ook een vak hè : Maar het was wel weer lekker
|
|
|
|
Marko
|
ziekkelijk vinni .
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Morgen kiten waar gaan we heen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik denk dat ik morgen Muiderberg ga doen. Zal er vroeg zijn want moet omstreeks 15.00 uur weer op een verjaardag zijn.
|
|
|
panda
|
wokum of lauwersoog denk ik maar zo iets
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
vandaag naar workum geweest. top dag. ruim 20 knots terwijl er minder was voorspeld. wel druk met surfers. af en toe de 10 overpowerd. zelfs mensen met een 7 en 8 zien varen.
|
|
|
|
Blaze 520
|
Morgen vanuit het mooie Emmen richting Workie, zal wel druk worden maar da geef nie hé
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
eldoctoro. was wel druk met lessers en smufers maar dat geneuzel van morgen heb ik nix gemerkt. zal morgen ook wel net zo druk zijn als vandaag. mirns is geen optie omdat de woei nw is. ik kiek vanavond wel of ik ga
|
|
|
martimor
|
lammert, wij knallen die kant gewoon op. gezellig man...
|
|
|