prokiter
|
Joww Mensuu, Dus het was weer bagger op Mirns...ben ik toch blij dat ik niet ben gegaan. Morgen denk ik maar effe heel vroeg naar Mirns...en hopen dat hij niet te ver gedraaid is...! Tot morgen mensen.... (P.S. neemt iemand luchtbuks mee...!!!! ) Greetings...Pro Kiter
|
|
|
tgroot
|
Ik voer in keer voorbij de kitelijn/paal, zegt die cameravent waar idefixe het over had: "weet je wel dat je hier niet mag kiten", en vervolgens zie je al die gasten voorbij die lijn loopen echt te triest voor woorden. Nog uitgescholden omdat een pro me downwind wilde passeren(zat nog 10m achter me) en ik sprong. Ik knik altijd vriendelijk als ik een uitwijkmanoeuvre voor iemand maak . . .
Wel vervelend als ik iedereen uit ga schelden als ik beter word :/
Mirns is echt overgenomen door de duitsers . . . . . het voelt een beetje als 60 jaar geleden . . .
|
|
|
Hein
|
@ Idefixe,
Ik waardeer de inzet van jou en alle andere vrijwilligers, zelf kom ik helaas maar af en toe op Mirns vorig jaar 2 keer dit jaar was vandaag de eerste keer weet niet op ik wel de juiste vertegenwoordiger ben maar wil graag mijn steentje bijdragen.
Mijn bedoeling is alleen maar om positief te zijn en daar waar nodig kritisch, de meerderheid van de kiters vandaag deed het in mijn ogen keurig en voor mij was het een geslaagde dag.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Helaas is het altijd het beeld van de negatieve die bij de omstanders blijft hangen. dit resulteert dan ook weer in al de negatieve publiciteit die we krijgen! Mensen die met 30+ knopen eindigen in het prikkeldraad met een TE grote vlieger hebben het niet helemaal begrepen helaas, en brengen wederom negatieve berichtgeving met zich mee. helaas lees ik dit keer op keer als er weer eens een harde wind is... ik wacht wel op de 18 a 22 knopen om mijn skills te verbeteren
|
|
|
Vinni
|
Blij dat ik IJmuiden heb gedaan. Lekker met 30 knopen aan de 9 gehangen, alle ruimte op het strand en genoeg ruimte op het water. Zonnetje gehad een een mooie zee! Buiten dat ik echt belabberd voer vandaag was het toch top en erg gezellig met Marvin en Lorenzo
|
|
|
prokiter
|
Morgen nog wel mensen naar mirns? Of iedereen naar zee of workum? Greetings Pro kIter...
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@Taco fijne vakantie man TOP waar ga je heen? @Taco fijne vakantie man TOP waar ga je heen? cabarete.mmmm 30graden lucht 30 graden water. 20-25 knots. En dat 3 weken lang. Bah afzien dus.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@Taco fijne vakantie man TOP waar ga je heen? @Taco fijne vakantie man TOP waar ga je heen? cabarete.mmmm 30graden lucht 30 graden water. 20-25 knots. En dat 3 weken lang. Bah afzien dus. Zit nu in de vertrelhal. Ga over 1 uur de lucht in. Tot over 3 weken
|
|
|
|
prokiter
|
Joww Mensuu, En al mensen van plan onderweg te gaan...???? Mirns nog toegankelijk met deze wind....is hij nog niet te ver gedraaid? Greetings..Pro Kiter...
|
|
|
Arnold
|
ga zo richting mirns, nog even wakker worden
|
|
|
Idefixe
|
Wind gaat vanmiddag naar west met een beetje noord erin. Geen Mirns voor mij... (KNMI actueel geeft voor Stavoren nu al WNW af) ff naar de kust denk ik
|
|
|
martimor
|
morgen maar even mirns! nog meer mensen van de partij?
|
|
|
Goonie
|
IK WIL KITEN.......... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Idefixe
|
Ik ben er morgen ( als er wind is)
|
|
|
Goonie
|
Bayeren - Mirns???? hmmm dat word een korte avond sessie voor mij dan... Aankomend weekend hoop ik weer...
|
|
|
Arnold
|
@ andre, kevin en camera geile vinnie , de film is aan het renderen. probeer hem vanavond wel ergens te dumpen
|
|
|
|
|
martimor
|
groepje uut `t noord`n gaat naar workum. gj, geronimo, randy, starvin en ik
lijkt het iets meer te waaien.
|
|
|
Vinni
|
Woensdag avond ben ik op Mirns te vinden!
|
|
|
Kevin
|
Dan doe ik denk ik woensdag avond ook even gezellig mee vinni
|
|
|
Idefixe
|
taj dan kan ik niet achterblijven hè