gerwinhop
Geen avatar
|
Gisterenmiddag heerlijk gevaren @mirns. Voor het eerst goed hoogte gelopen, scheelt een hoop gesjouw. Vrijdag en zaterdag beloven ook mooie dagen te worden.
|
|
|
|
naja
|
ja hij was gister avond goed, morgen overdag weer Goed idee, ben dat ook van plan ,maar wel een beetje op tijd Arnold anders missen we de pret een beetje denk ik
|
|
|
Idefixe
|
helaas morgen werken, ik sta verdulle gewoon te weinig op het water ......... Hopen op zaterdag
|
|
|
Arnold
|
ja hij was gister avond goed, morgen overdag weer Goed idee, ben dat ook van plan ,maar wel een beetje op tijd Arnold anders missen we de pret een beetje denk ik Ben er rond 9 uur, vroeg genoeg?
|
|
|
Idefixe
|
ggggrrrrrrrrrr
|
|
|
Vinni
|
9 uur is mooie tijd, ben ik er ook :-) Tom, jij bent gewoon verwend
|
|
|
Kevin
|
Godverrrrr ik wil OOOOOKKKK!!!!!!!!!!!!
|
|
|
jurputje
Geen avatar
|
jaa wij ook, danny! kisten(kiteoutlet) en jurriaan van putten!
|
|
|
tgroot
|
gaat het een beetje waaien op mirns dan? voorspellingen zien er niet al te geweldig uit . . .
|
|
|
|
Baksteen
|
Wordt het morgen, zaterdag, nog wat?
|
|
|
isomis
|
ga morgen naar rockanje, ook een eind rijden. Zo fijn met die benzine prijs.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik moet weer voor bij laten gaan vandaag KL@TE dus Nou dan maar weer een door de weekse avondsessie doen als de wind er is
|
|
|
Idefixe
|
ook ik ben grounded : Een klein wondje van m'n laatste "kitesurfongelukje" is ontstoken........
|
|
|
Geelco
|
Zit te twijfelen. met mn 9 neo naar mirns eind v d middag of wijk aan zee. sterkte Tom
|
|
|
Idefixe
|
Het zag er vanmiddag zo mooi uit dat ik het niet kon laten, toch maar ff naar Mirns geweest. Was wel afzien met m'n trapezerand pcies op de plek waar de boel ontstoken is. Helemaal super gevaren. Als vanouds weer bakken met idioten op het water. De hoofdprijs van vandaag gaat naar een stoere kiter met zonnebril en paarse Best die het anderhalf uur lang volhield om met z'n vlieger op 12 uur door het water te sjouwen.......... natuurlijk midden in de baan waar iedereen heen en weer knalde.
|
|
|
Johnny Tampony
|
jep mee eens idefixe
dat was echt de topperrrrrrrr van de dag
|
|
|
Arnold
|
heb dus niks gemist hoor ik al . toch maar glas scherven op de lijnen lijmen, kan je tenminste gewoon door raggen als ze met de kite op 12 uur staan
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
net even lekker met de 17 op mirns gevaren... heerlijk rustig en de enige beginner stond netjes ver uit de kant haar ding te doen.... wat is het toch heerlijk om in de avond even lekker te varen!
|
|
|
peter.
|
staan mooie fotos van 8 juli op rbsfoto.nl was echt dikke dag
|
|
|
Marko
|
Heerlijk hier op terschelling, Boek bijna elke dag een sessie! Die avond wind hier is top!!! + een prive fotograaf . Woensdag 30kn de rest van de week 25+ t/m zondag. Laat die wind maar komen. Laatste dagen steeds alleen op de spot gestaan
|
|
|
Goonie
|
Aankomend weekend op mirns met de campert... Neem aan dat alle locals er ook zijn en heeeeeeeel veel duitsers denk ik.... Grrrrr....
|
|
|
Baksteen
|
Zou het vrijdag wat worden met de wind? Ik denk net pech en dat er iets teveel Noord in zit...Ik wil zo graag weer oefenen hahaha.
|
|
|