KiteOngoing
|
Mooie ogen heeft die Duitse griet trouwens.
Welke ogen?
|
|
|
|
Gj
|
Wil er morgen nog iemand meerijden? Rij vanaf groningen..
|
|
|
Marko
|
Verdorie.. had je als planning om te gaan kite.. word je wakker met koorts en heb je een grieppie. BALEN!~!~!~!
|
|
|
Kemperman
|
Volgens windguru/ windfinder morgen 15a17 knopen. Gaan er nog meer mensen?
|
|
|
Raymond.V
|
Ik ga denk ik wel ff maar dan moet de wind nog wel ff iets aantrekken.
|
|
|
|
Idefixe
|
zonnetje en 14 knp. Krijg het heen en weer: ik ga het gewoon proberen......
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Lekker ik moet weer eens studeren. Hopelijk over 2 weken volle bak wind want dan ben ik een hele week vrij.
|
|
|
Idefixe
|
Buiten een hele bums Oosterburen die met hun John Deers ( lees flysufferds) ultiem lowend het natuurgebied in sjeesden heb je niets gemist Marc.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Denk dat morgen wel eens een heel mooi dagje kan gaan worden. Wind, beetje zon en warm. Droogpakkie kan weer effe naar zolder. Ik ben er om 13:00 uur als de voorspellingen zo blijven als ze nu zijn.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik ben er vandaag ook, weet nog niet exact hoe laat, maar hoop een beetje op tijd (lees rond 12.30 uur)
|
|
|
PieNO
|
mmmm...Heb de hele zooi in de auto liggen maar wordt nog niet echt opgewonden van de wind. Nu volgens 10 min waarnenemingen 12 om 16 knots. Volgens Windfinder zou er 17 om 25 moeten staan
|
|
|
KappuhH
|
Windmeter staat met ZO in Stavoren volgens mij niet optimaal...
WRF9 van WG Pro zegt 21 om 28 om 3u vanmiddag dus komt vast wel goed. Ben er denk ik tegen half 3...
|
|
|
PieNO
|
Heey Hendrik
Dan neem ik de gok maar. Ben er om half 2. Eerst nog effe eten op het werk.
Wil iemand effe melden of er echt wind is.
|
|
|
KappuhH
|
Hij trekt al wat aan...
|
|
|
PieNO
|
ja zie het nu 14 om 19 knots. gaat goed komen. lekker met de 10 (hoop ik)
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
Tis nog niet veel waard @Mirns, de meesten staan langs de kant re wachten op wind.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
kom zo ook die kant op, verwacht tegen 14.00 aanwezig te zijn. Hopelijk kunnen we varen met de 10, maar anders pakken we gewoon de 17
|
|
|
PieNO
|
Net aangekomen. zelfs de flysurfers 19 meter komen nu naar de kant. denk nu 7/8 knots
|
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
Heb ff een uurtje gewacht maar toch om een uurtje of 1 maar weer vertrokken, zag het niet meer gebeuren , ga ik mijn zooi niet voor oppompen........ jammer de voorspellingen zagen er goed uit
|
|
|
PieNO
|
Dikke ruk vandaag. Van half 2 tot 4 aan de kant op wind gewacht. Helaas die kwam niet. Enkel de Ozone Zypher 17m en een paar 19m Flysurfers kwamen vooruit. Voorspelling klopt dus geen ruk van. Was wel gezellig op de kant.
|
|
|