Idefixe
|
Ik doe morgen Mirns
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Bedoelde dus vandaag. Was wel lekker rustig daar. Ik sla morgen in ieder geval voor Mirns over, mischien dat ik nog ff op Horst ga kijken, maar dat licht er aan hoe laat ik klaar ben met werken.
@Tom welke maat ga je morgen varen dan ?
|
|
|
Idefixe
|
eerst maar eens kijken wat er staat. Is hette heftig dan sla ik over
|
|
|
Kemperman
|
Morgen misschien toch maar Mirns. Hoe laat ben jij er Tom?
|
|
|
Idefixe
|
dat weet ik morgenochtend
|
|
|
Kemperman
|
De windvlagen zijn niet te doen. Morgen zien de voorspellingen er beter uit. Dan nog mensen Mirns/Workum?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Als ik morgen op tijd klaar ben met werken (wat ik wel verwacht) ben ik aanwezig. Wel Workum ivm de windrichting.
|
|
|
Kemperman
|
Nice, ik ben morgen rond 10 uur op het water in Workum.
|
|
|
Marko
|
Mannen en vrouwen!!! Wat gaan we doen??? Zaterdag dikke sessie met de locals op mirns of gaan we met ze alleen naar wijk aan zee de bunker om het nieuwe jaar te vieren graag jullie mening!!!
Mirns iets hardere wind dan aan zee
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik zit sowieso @ Wijk. Daarbij ziet het er ook naar uit dat de wind richting noordwest gaat en dat wordt @ Mirns errug vlagerig......
|
|
|
Marko
|
Ik ben ook @wijk aanwezig!! Word gezellig. Hopelijk 27 - 30 knoopjes
|
|
|
Rol@nd
|
Yep, wordt wijk!
|
|
|
Marko
|
Ik wil die 28 kn wel hebben hoor . Op zee met een 7m kan niet mooier!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De richting had ik nog niet eens naar gekeken, maar ik heb me wel aangemeld voor Wijk aan Zee.
|
|
|
|
Blaze 520
|
Hey Pieno,
ik wil morgen ook naar workum, hoe laat ga je weg?
groet Mark
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heej Mark,
Vanavond een feessie in de Muzeval. Denk morgen vertrekken tussen 9 en 10. Weet niet of Johan, Jan en de de hele Bazaki club ook mee gaat. Wel gezellie met z'n allen.
|
|
|
Blaze 520
|
FF te vroeg, morgenvroeg nog verplichting die ik niet kan afzeggen. Uur of half 12 op zijn vroegst.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
FF te vroeg, morgenvroeg nog verplichting die ik niet kan afzeggen. Uur of half 12 op zijn vroegst.
Als je om half 12 vertrekt sta je pas om half 2 op het water. Om half 5 kan je alweer van het water omdat het om 5 uur pik donker is daar.
|
|
|
Marko
|
Ik bedoelde ook workie of wijk , Maar we gaan zins een lange tijd weer een keer richting wijk golven 4m met een preiode van 8 sec!!! Wouw 28 - 30 knoopjes 7m rammen!
|
|
|
[Pepper]
|
@PieNO: Ja, ik wil wel mee morgen. Wordt wel weer eens tijd. We bellen vanavond nog wel even.....
|
|
|
KappuhH
|
Nog iemand uit het dierenparkdorp die wil carpoolen vanaf Meppel? Wil vroeg die kant op want moet half4 ongeveer terug zijn.
|
|
|
[Pepper]
|
@KappuhH: wij vertrekken om 10:00. Drie pers. + kitegear in 1 auto wordt krap denk ik. We zien je anders wel op Workie...
|
|
|