marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
We zijn trouwens vanaf vrijdag avond op de groninger (camping) wie zin heeft mag volgen ;-) Ik zorg voor vuurkorf. en vinni voor hout
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Morgen nog mensen @ Mirns ? Ik verwacht rond 14.30 uur daar te zijn
|
|
|
Arnold
|
ja, ik ga morgen eindelijk ook weer eens aan de vlieger hangen. ben er denk ik al eerder
|
|
|
Vinni
|
Ik ben er morgen middag ook! 13.00? Hoe laat kom jij arnold?
|
|
|
|
Idefixe
|
We zijn trouwens vanaf vrijdag avond op de groninger (camping) wie zin heeft mag volgen ;-) Ik zorg voor vuurkorf. en vinni voor hout
Misschien kom ik nog ff buurten......
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik kom misschien morgen middag ook nog even kiten maar dat hangt van het werk op mijn werk af.
|
|
|
naja
|
Als het er leuk uitziet ben ik er morgenmiddag bij,wordt na 4-5 maanden echt wel eens tijd. Verwachting lijkt mij niet verkeerd.
Ben benieuwd.
|
|
|
Arnold
|
Denk rond 12 uur vinni
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Als jullie allemaal komen kom ik ook tegen half 2. Moet wel uiterlijk om 6 uur weer in de auto zitten ivm verplichting. @Arnold...Aangezien jij altijd de eerste bent laat effe weten of het waait.
|
|
|
|
Arnold
|
Het waait nu nog niet
|
|
|
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Kek filmpke. Ook het dromen over de sprongen. ha,ha.
|
|
|
naja
|
Later in de middag toch nog lekker gevaren met de 12m. Eerste sessie,hij was fijn.
|
|
|
Raymond.V
|
Is er vanmiddag nog iemand? Of zal het helemaal niks worden met de wind .....
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die morgen naar Mirns/Workum gaan?
|
|
|
Arnold
|
yep, morgen mirns
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
yep, morgen mirns
Arnold. Wil je nog meer naar El-Gouna? Vertrek 22 sept voor 8 dgn.. Heb Frank gevraagd en dat kan. We zijn nu met 9 man. Je kan dan een kamer delen met iemand. Kosta kwanta ongeveer 620 All inn + 45 euri voor storage kite gear op de spot + 20 euri voor visum. Boardbag mag gratis mee. Totaal ongeveer 700 euri. En dat is niet veel voor veel zon en geen wind.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
met beetje geluk morgen ook even op mirns, voorlopig laatste keer ivm wederom een knie operatie... dus hopen dat er een beetje lekker windje staat om mijn seizoen vroegtijdig te onderbreken...
|
|
|