Emielkruisdijk
|
Haha, ben er morgen ook. Wijk of Schellink, als het genoeg waait schellink, dan ook om 10 uur.
Zie jullie daar, wie neemt de kalkoen mee? Ik neem een thermoskan thee mee!
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
stelletje bikkels denk dat ik dan de week wel een dagje meepik.. morgen gaat niet lukken dnek ik.. is ut nog een beetje te doen met en oneil P2 hooded 6/5/4 ? ijspegels al aan de snorrtjes hangen???
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga donderdag,vrijdag ,zaterdag en/of,zondag kijken of ik nog los kom in schellinkhout. het is me nu nog te koud ,eergister stond ik nog op de schaats in den ilp Teringjantje 2 graden watertemp en 2 graden buitentemp,maar wel goede wind data van 08:00 uur.............
|
|
|
audi
|
ik heb vrijdag als mijn dag op de kalender gezet. ik hoop dat dan de wind nog goed is.
|
|
|
TBK
|
Tijd om naar SH te gaan, antivries erin en gaaaaaaaaaan!!!!! Windje is al aardig hier bij mij aan het Ijsselmeer. Nog meer bikkels die het aandurven ?
|
|
|
Dangerfield
|
Wind walt tegen. is nu pas 16kts aan de kust. temperatuur valt ook tegen, had toch wel gehoopt op een graadje of 6, is maar 2. maw. dit mietje blijft thuis.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
veel plezier boy's vandaag met varen ben na de kerst beschikbaar om te varen mark nog een lekkere kerst en tot horens
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het is nu nog maar slecht 2.5 graden lijkt mij niet echt aangenaamt kiten ,ik wacht wel tot einde van de week gaat de temperatuur weer richting 10 graden.. succes voor de "echte" Bikkels...
|
|
|
Bossy
|
MANNEN EN MEIDEN FIJNE KERST VAN WENDY EN ELTJO!!!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Fijne kerst allemaal! Vandaag was koud... Buitentemp. viel wel mee, maar watertemp. was echt te koud, er liep zelfs nog een klein jongetje op het ijs waar er normaal opgestapt wordt... Wind was goed voor de 9m, maar niet om echt hoog te springen. Heb een uurtje gevaren, maar niet veel geprobeerd. Rick was aan het rocken, dikke f16's. Mark was aan het rocken met zijn camera, verstandig als altijd! Van de week gaat het hopelijk beter worden. Nieuwe boardje is wel top!
|
|
|
sjembek
|
Het was inderdaad fucking koud, gewoon kiten tussen de ijsplateaus door xD
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey emiel ga je vrijdag ook nog ? gaan er nog wat meer vrijdag ? markie ga je ook nog ? of zak je naar beneden van al dat eten
|
|
|
@LaurenS
|
Jumpinghigh Best-Beun,zou ik met je mee kunnen rijden naar schell vrijdag????.Amsterdam is ook mijn Habitat. Heb er zin in
|
|
|
audi
|
vrijdag ga ik ook om ongeveer 13.30 uur moet ik dan een kiteboard meebrengen of gaat het ook nog op schaatsen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is prima lauxus we moeten effe mailen hoe en waar en hoelaat wil wel vroeg gaan
|
|
|
@LaurenS
|
Mijn idee,hoe vroeger hoe beter .Ik woon in het centrum.Mail maar waar ik heen moet om me op te pikken.Sloterdijk misschien????
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is prima denk een uur of 9 stuur je wel effe een pbtje
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Jep, ik ga morgen en vrijdag ook. Is er nog een plekje vrij in de beunbus, heb vrijdag geen auto.. Voorspelling voor vrijdag ziet er echt goed uit!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja is goed man kijk wel hoelaat ik je ophaal vrijdag liefst zo vroeg mogelijk lekker weer effe rippen na al dat gevreet zal ik je om een uur of half 10 ophalen groetjes hans
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Super! Heb er zin in!
En wie morgen Wijk?
|
|
|
kitaholic
|
morgen half 2 ben ik op schellinkhout, hoop dat de Amsterdam posse er nog is. Lekker de nemi uitlaten.....
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wormer posse ook goed? Als er niemand naar het warme water van de zee gaat kom ik ook gezellig naar schellinkhout! Probeer er ook om half 2 te zijn dan. Opkomst is wel een beetje laag voor een winterse dag met 20 knopen wind zw en 8 graden! Wat gegevens om overtehalen Wijk aan zee: Watertemperatuur: 6.3 °C Schellinkhout: Watertemperatuur: 2.6 °C
|
|
|