ricadelic
|
Ric, ik heb mijn mobiele nr gepm'd. Ik ga over 10 minuten weg uit amsterdam. Als je me op tijd belt dan haal ik je op. Ik moet wel weer om een uurtje of 3 terug.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zijn er nog gasten uit Enkie actief hier.. Ik zit hier mooi naar buiten te kijken maar echt waaien doet het niet hier aan de kust kant. Het zou hier harder moeten waaien dan op IJsselmeer.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
De windmeter op Ijmuiden schiet ook niet echt de lucht in, ik heb vaak genoeg zonder wind op Enkhuizen gestaan. Tis nog een rot eind rijden ook, misschien dat ik vanmiddag kom kijken als er echt wind voorspelt word!
Waar zijn de Enkie locals die ons een report kunnen geven over de wind vandaag?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kan iemand ff checken want volgens metreo van kitehigh staan er nu 7 knp wind ipv de voorspelde 19 a 21 knp
|
|
|
|
roeb
Gast
|
ik woon naast enkhuizen en het is nu nog praktisch wind stil.. ik ga niet met deze "wind" en warmte kou lijden
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Yep,kijk maar even ,de wind gaat komen...maar ik kom net van buiten het is nog wel "fuck#n" koud...net 6 graden..hoop wel dat het vanmiddag wat warmer wordt...
|
|
|
@LaurenS
|
Dus het ligt niet an mij ,dat ik het koud vind
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik wacht nog even lekker af.. Vindt het nu nog te kort waaien, om in beweging te komen Ga eerst wel even wat papierwerk doen etc..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik ga toch maar om een uurtje of 1 richting het verre Oosten 'n gokkie wagen
|
|
|
Teigetje
|
Ik ga wel een potje voetbal kijken bij me zoon.. Begint hier nog een beetje te druppelen ook. Veel plezier voor de gasten die wel gaan. Ik wacht wel op een goeie wind. vond die mutant inderdaad zeker lekker effe kijken dus morgen Over welke MUTANT heb jij het Beun
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wat een topsessie op Enk!!! Ik schat gemiddeld een knoopie of 15, met een hoop nattigheid na 16.00 uur. Toen maar snel ingepakt... De kou viel wel mee, alleen wat kouwe vingertjes, het wordt tijd voor nieuwe handschoentjes, m'n ouwe zitten gaten in. Zonder kappie op was het nog goed te doen bij een graadje of 8...
|
|
|
Dirkie
|
Ik heb heerlijk gevaren van 1 tot 3 bij Edam... 12 mtr torch, goed gepowerd, knoopje of 18 schat ik.... Begon pas te regenen toen ik weer in de wagen zat! Vitamine K weer binnen voor van 't weekeinde....!
|
|
|
roeb
Gast
|
waaide nog leuk op enkhuizen. Had lekkere druk in mn 10.. Meer mag natuurlijk altijd, maar kon er mee door.
Wel koud, maja, zomer komt er aan..
|
|
|
bestwaroos
|
Damn, waar is de wind voor morgen gebleven??? Ik gokte vrijdag voor zondag maar ben bang dat dat njet goed komt!
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Damn, waar is de wind voor morgen gebleven??? Ik gokte vrijdag voor zondag maar ben bang dat dat njet goed komt!
ik vrees met grote vrezen@!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik had mij vandaag goed aangekleed en had het absolute niet koud maar er stond net te weinig wind voor mijn 95 kg Dus alles nat en niet lekker kunnen varen
|
|
|
|
Idefixe
|
waar ben je geweest H.J. ? ( muiderberg?)
|
|
|
Marsie
|
Zat ook vlakbij Edam inderdaad knoopje of 18.
12mtr rebel.
Eindelijk weer eens een beetje kunnen springen,niet hoog maar het ging weer.
Na 3 uur kiten merkte ik wel dat mogelijk door de temperatuur ik niet veel kracht meer had.
Was idd frisjes,maar als je bezig bent weinig last van gehad.
|
|
|
Retard
|
Kan er niemand is ff de wind aan zetten voor morgen !! Gr Ric
|
|
|
Teigetje
|
Staat nu genoeg wind hoor shit zie dat me klok nie goe is ik loop (zoals altijd) voor Komt ie na een week achter de sukkel zo nu is weer goed knap he..
|
|
|