TBK
|
Wie gaat er nu eigenlijk wel, het wordt ca. 5gr , 17-20knp ? 4 januari was het niet veel warmer.
|
|
|
Langbeest
|
Dat wil ik nu ook wel eens weten en dan vooral waar
|
|
|
Idefixe
|
4 jan was west / zeewater ( da's echt een behoorlijk verschil hoor ) Bij teveel "onthoudings /afkick verschijnselen" rijd ik morgen nog ff naar Enk..............
|
|
|
To
|
nog iemand enkhuizen zondag???
|
|
|
|
TBK
|
Volges mij hew jij en kippe en vrouwe, legge ze eiere soms ?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen, zaterdag, ga ik samen met Joosdo waarschijnlijk richting het strand van Enkhuizen. Denk dat we er dan omstreeks 11.45 uur zullen zijn Wie-o-wie betere ideeen en wie gaan er ook
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wie-o-wie betere ideeen en wie gaan er ook Niet lulle,kituh met dat kadaver
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie-o-wie betere ideeen en wie gaan er ook Niet lulle,kituh met dat kadaver Zo is dat..... ben jij ook van de partij?
|
|
|
@LaurenS
|
Mais non,ik vind,hoe zal ik het zeggen........,de omstandigheden niet optimaal
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mais non,ik vind,hoe zal ik het zeggen........,de omstandigheden niet optimaal Soms moet je het nemen zoals het is
|
|
|
McBridges
|
Enkhuizen okee............nog een bijl mee voor het ijs of is dat niet nodig...........
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Enkhuizen okee............nog een bijl mee voor het ijs of is dat niet nodig........... Ik ga uit van het bericht van TBK. maar misschien zou iemand het morgen ochtend ff kunnen bevestigen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb nog veel dingen te doen morgen ga wel zondag maar dan wel lekker vroeg hey guy's veel plezier morgen nog meer eskimo's zondag ??????????
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik denk dat je zondag te laat bent want dan is het overdag ook onder de 0C. Dan ligt waarschijnlijk de plas wel dicht en zal je safety/pully's ook bevriezen. Waarschijnlijk is maandag ook te koud tenzij je naar Terschelling gaat (zee water)
|
|
|
Hattori Hanzo
|
kan iemand die er in de buurt woont effe posten morgen of het dan nog ijsvrij is? Heb wel effe zin om te gaan.... hangt er een beetje om of ik ga of niet...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey henk jan ben wel de ijsbeun kan wel tegen een beetje ijs
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
hey henk jan ben wel de ijsbeun kan wel tegen een beetje ijs Tja ik gok het eerst maar ff op zaterdag. @HH er ligt morgen geen ijs. Hier op het Wolderwijd is het ook nog ijsvrij en Enkhuizen is dieper en is meer golfslag.... verwacht dus niet dat er ijs ligt. Als het goed is ben ik en Joosdo er om 11.45 uur. Misschien komt McBridges ook nog
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Heb wel weer effe zin om te varen... vandaag zijn er bij mij alleen 2 kiezen eruit gerukt...als de wondjes dicht zijn ga ik wel effe...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heb wel weer effe zin om te varen... vandaag zijn er bij mij alleen 2 kiezen eruit gerukt...als de wondjes dicht zijn ga ik wel effe...
De kou voorkomt de zwelling
|
|
|
Nazar
|
eyy man, ik ben er rond 12 uur @enkhuizen!!! Ik kom ook in mijn 1tje, dus ik hoop dat je er echt bent:P Zie je morgen Gr N
|
|
|
Nazar
|
Wie komt er morgen nog allemaaal?!
|
|
|
RH
|
Hmm, ok ik kom dnk ik ook wel even naar Enk. Kreeg gisteravond een belletje van Schiphol dat mijn boards na anderhalve maand eindelijk terecht zijn. Tip: vlieg nooit Iberia!
|
|
|