360
|
@LaurenS that's the spirit ik ben ook van de partij 12.00 pier
|
|
|
|
|
Retard
|
[/quote] Yess,ik ga zo naar wijk (pier ),uurtje of 11/12 present.Er staat nu al 9 m/s,gaat alleen maar meer worden .Morgenochtend vroeg naar schell.De hardere wind is woensdag rond tweeen weer weg Laurens waar haal je vandaan dat de harde wind om 2 uur weg is ??
|
|
|
|
Retard
|
Schellinkhout 18 hoor ?? Pro versie
|
|
|
|
Retard
|
nee je hebt gelijk maar wij zijn er in ieder geval rond een uur of 12
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
De koffie was weer lekkel bij v.d. berg wind net ff te kort als het zonnetje had geschenen had ik wel ff gepompt Waren 3 duitse badgasten aan het varen (veel sinassen) die net een reis van 40 uur hadden gemaakt uit Tarifa Kwamen van een temperatuur van 23C naar 6C Hoe was het aan de kust ???
|
|
|
To
|
hahahahaha waar haal jij in godsnaam vandaan dat het in tarifa 26 graden is hahaha
|
|
|
To
|
laurens was het nog wat in wijk???
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik was op ijmuiden. eerst rond de 17 knopen later trok het iets aan naar 19/20 knopen denk ik. Hij was lekker hoor!! morgen misschien ijmuiden of bij echt zo.... tsja waar zal ik dan heen gaan?? wat is dan goed??
|
|
|
To
|
Ik rij vanaf amsterdam naar schellinkhout
|
|
|
@LaurenS
|
Hoe was het aan de kust ??? Kust was ok .Later (Half 4)trok ie wat aan richting de 20 .Wijk was idd side-shore en een tikkeltje aflandig dus niet echt relaxed,maar toch wel lekker gevaren met de nodige jumpstyle.Had beter net als Floris naar Ijmuiden kunnen gaan,daar stonden volgens mij een mannetje of 8 op het water.Weer wat geleerd .Wij waren met zijn tweeen met later wat windsmurfers Morgen weer een :"TOP"dag Ga negen uur rijden richting schell denk kommie ook nog Mr haring
|
|
|
Retard
|
Ik vind het echt niks dat ik half 5 max thuis moet zijn en ik moet eerst nog me nieuwe bandit halen bij v/d berg zandvoort en die is pas 10 uur open vraag me af of het nog wel nut hebt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga negen uur rijden richting schell denk kommie ook nog Mr haring Eerst slapen in de ochtend vanwege nachtdienst en kom vervolgens als er wind is in de middag
|
|
|
|
360
|
Kust was inderdaad OK. Heerlijk om niet met verkleumde handjes van het water te komen een paar knoopies meer had wel gemogen. wel hele lekkere krentenbollen Peter. viel spass morgen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
misschien kan ik er effe tussen uit om effe 2 uurtjes te varen op schell effe de medewerkers lief aankijken
|
|
|
To
|
gezellig:D
|
|
|
PeterKite
|
morgen schellinkhout it is....
|
|
|
Retard
|
Zow duh juh 23 knopen (34 vlagen) allleen nu nog ZO
|
|
|
kitaholic
|
ijmuiden moet kunnen, ben er denk ik rond 11 uur. Veels te koud dat ei-cel-meer water!
|
|
|