Haring High Richardt
|
Was vanmiddag op ijmuiden. Top condities, Bij de kant super vlak water en verder op heerlijke golven. Heerlijk gevaren met de 10 meter en af en toe een zonnetje Was wel erg druk !!!!!! Was er samen met nog een andere kiter Waar was iedereen ??? Niemand naar Wijk of IJmuiden? Volgens de verwachtingen zou de kust minder hinder hebben van onweer/regen Waar was je H J. ????
|
|
|
bredo
|
MMmmmmmmmmmmm het begint al te kriebelen, nog eventjes wachten totdat het iets warmer wordt en dan............................
KNALLEN MET MIJN NIEUWE NEMESIS HP 9 METER!!!!
HIHAAAAAA!!!!
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Waarvoor wachten je heb nu de beste wind en met een droogpakkie ken je tegenwoordig het hele jaar doorvaren Sssssstt! Het is al druk zat!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja hoor 2 dagen achter elkaar wat een weelde zeg tegen de klant moet naar de tandarts was om 2 uur op schell en heb tot 5 uur weer heerlijk met mijn 8 mtr nemi gevaren we waren met een mannetje of 6 meer niet waar was iedereen werken zeker normaal werk ik en varen jullie je eigen de pl..................................... ...................................s jullie hebben weer veel jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa gemist volgens mij moet ik donderdag ook weer naar de tandarts
|
|
|
@LaurenS
|
Doe je goed Hans ,een leugentje om BESTwil. Je kan je hele leven nog werken.En als het van het weekend moet afhangen sta je niet veel op het water.Donderdag ben ik wellicht ook van de partij.
|
|
|
Woodmaster
|
ja hoor 2 dagen achter elkaar wat een weelde zeg tegen de klant moet naar de tandarts was om 2 uur op schell en heb tot 5 uur weer heerlijk met mijn 8 mtr nemi gevaren we waren met een mannetje of 6 meer niet waar was iedereen werken zeker normaal werk ik en varen jullie je eigen de pl..................................... ...................................s jullie hebben weer veel jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa gemist volgens mij moet ik donderdag ook weer naar de tandarts Was idd toppie vandaag op schellinkhout met men 10 rhino
|
|
|
360
|
Klinkt alsof Schellie erg leuk was gisteren. Wijk was wreed gisteren , maar misschien moet ik ook maar weer eens naar Schellink afreizen. vandaag maar even werken.....
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Maar die golven veroorzaken een enorme side shore stroming (Emiel kan het uitleggen) Komt ie dan: Het heeft vooral te maken met niet ideale vloeistof stroming, laminair versus turbulent, getal van Reynolds, hydraulische straal, energieverlies, grenslaag, energieverlies door vertraging, korte buizen, vullen en legen van reservoirs, grondwater, wet van Darcy, drainage en bronbemaling, stromend en schietend water, overlaten, gekromde stroomlijnen. Gelukkig is dit op te lossen door: Opstellen van 1D en 2D rekenschema's van 3D stromingen waarbij rekening wordt gehouden met de fysische eigenschappen die energieverlies veroorzaken. Uit de rekenschema's de gewenste kentallen berekenen. (of waren dit mijn leerdoelen vloeistofmechanica) Voor foto's van de golven van gister: picasaweb.google.nl/aquarisurfDonderdag ben ik vrij en er gaat wind waaien! Zaterdag ziet er ook nog goed uit!
|
|
|
360
|
Yo Emiel, dan kwam je gisteren net aan nadat ik weg was op Wijk. die gasten op de fotoos kwam ik nog tegen op de parkeerplaats bij de pier. Jammer heb ik je net gemist heb. Wel hele mooie pics, van gasten op stoere golven (alleen zonder kite dan ) mooi wat hoog water en een beetje wind met de zee doet echt hele vette rollers waren het gisteren. meer van dit soort dagen Je uiteenzetting betreffende de golfgedreven stroming laats niets te wensen over. Tot snel
|
|
|
kitaholic
|
Maar die golven veroorzaken een enorme side shore stroming (Emiel kan het uitleggen) Komt ie dan: Het heeft vooral te maken met niet ideale vloeistof stroming, laminair versus turbulent, getal van Reynolds, hydraulische straal, energieverlies, grenslaag, energieverlies door vertraging, korte buizen, vullen en legen van reservoirs, grondwater, wet van Darcy, drainage en bronbemaling, stromend en schietend water, overlaten, gekromde stroomlijnen. Gelukkig is dit op te lossen door: Opstellen van 1D en 2D rekenschema's van 3D stromingen waarbij rekening wordt gehouden met de fysische eigenschappen die energieverlies veroorzaken. Uit de rekenschema's de gewenste kentallen berekenen. (of waren dit mijn leerdoelen vloeistofmechanica) Voor foto's van de golven van gister: picasaweb.google.nl/aquarisurfDonderdag ben ik vrij en er gaat wind waaien! Zaterdag ziet er ook nog goed uit! Blij dat je er weer bij bent Emiel.... Mooi pica's trouwens! Dit seizoen moet ook het mega-veel-downwinders-maken seizoen worden wat mij betreft.
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen nog iemand naar schell als het enigzins waait btw .missch knopie of 18
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ben morgen op Wijk vanaf een uurtje of 9 (als het waait), moet wel om 3 uur weer op school zijn. Dus uur of 1 weer het water af. Gaat er iemand mee?
|
|
|
|
Neelis
|
Ik ben morgen op Wijk vanaf een uurtje of 9 (als het waait), moet wel om 3 uur weer op school zijn. Dus uur of 1 weer het water af. Gaat er iemand mee?
ik moet kwart voor 4 beginnen, dus misschien ga ik met je mee, als ik me weer fit voel. De voorspellingen van het weekend zijn al afgezwakt namelijk.
|
|
|
|
TBK
|
Wie naar schel morgen? Hé Marco, ik laat het nog even afhangen van de windrichting, als ie meer naar het NW trekt ga ik naar Ijmuiden ander SH. Ik ben er dan denk tuussen 10/11 s´ochtends.
|
|
|
TBK
|
Hé Theo, gefeliciteerd met je ...ste verjaardag, en nog vele jaren ! Is het dan toch de leeftijd die je heeft doen besluiten om minder ofwel nooit meer te kiten.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Blij dat je er weer bij bent Emiel.... Mooi pica's trouwens! Dit seizoen moet ook het mega-veel-downwinders-maken seizoen worden wat mij betreft. Misschien heb ik daar nog wel het meeste zin in!! Ben waarschijnlijk morgen op wijk rond half 10 met niels, als het waait!
|
|
|
|
|