Retard
|
Ja is goed vind het ook niet zo fijn als we naar met elkaar omgaan.. Terwijl iedereen op het water altijd behulpzaam is Zoals het hoort Hierbij wil ik ook mijn excuses doen tegen over PIMP G
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hierbij wil ik ook mijn excuses doen tegen over PIMP G Doe je goed. Van harte geaccepteerd.
|
|
|
|
To
|
moet maar weer wind komen of me winch moet snel af zijn
|
|
|
SolidBeat
Geen avatar
|
Gegroet mede Noord-Hollanders! Emiel heeft me gedwongen om me bij dit forum te voegen so blame him ow nee, make love not war... heb ik net gelezen. Laat ik mij even voorstellen, mijn naam is Minne (nee ben niet Fries) en ja... ik ben een echte noobie ^^ ps: Emiel, je ging me nog een boekje sture
|
|
|
PeeWee
|
Welkom SolidBeat (Minne), En gedraag je (zowel op het forum als op de spots) anders trekken we je kop van je romp.
|
|
|
PeeWee
|
Nog iemand vanmidag/ vroege avond naar Medemblik of Enkhuizen?
Ik weet het, het is niet veel maar het zonnetje schijnt zo lekker.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik hoop dat er morgen genoeg staat om ff lekker te cruisen op Enkie. Nog meer liefhebbers?
|
|
|
bestwaroos
|
Zit zelf ook aan morgen te denken.....1e sessie van dit jaar laten we hopen dat er een beetje woei bij komt!
|
|
|
PeeWee
|
Morgen, morgen??
Vanmiddag beulen met dik 12 knopen (als we geluk hebben)
See joes??
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Morgen, morgen??
Vanmiddag beulen met dik 12 knopen (als we geluk hebben)
See joes??
lefgoozer!
|
|
|
To
|
morgen word niks helaas . volgende week woensdag hopelijk dan maar
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is er morgen wind dan frank ? hoe is het vergaan met je zoon alles weer thuis ? die van mij zit nu in oorschot zijn rijbewijs te halen hij vind het nog steeds geweldig als er morgen wind staat dan ben ik van de partij in edam hoelaat ben jij er dan ?
|
|
|
Gerard
Gast
|
Gegroet mede Noord-Hollanders! Emiel heeft me gedwongen om me bij dit forum te voegen so blame him ow nee, make love not war... heb ik net gelezen. Laat ik mij even voorstellen, mijn naam is Minne (nee ben niet Fries) en ja... ik ben een echte noobie ^^ ps: Emiel, je ging me nog een boekje sture Wees welkom op deze plek waar humor en tolerantie de boventoon voeren. En een hoop slap gel*l.
|
|
|
Langbeest
|
Welkom bij dit illustre gezelschap van oude mannen en jonge knapen (en vrouwlijk schoon).
|
|
|
Neelis
|
Misschien dat ik morgen doorga vanuit amsterdam naar edam, weet iemand een straatnaam daar in de buurt, dan kan ik even op 9292ov.nl kijken hoe ik daarheen moet komen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
is er morgen wind dan frank ? hoe is het vergaan met je zoon alles weer thuis ? die van mij zit nu in oorschot zijn rijbewijs te halen hij vind het nog steeds geweldig als er morgen wind staat dan ben ik van de partij in edam hoelaat ben jij er dan ?
Hey Hans Het is alweer veranderd hij komt nu pas volgende week donderdag thuis maar hij heeft zaterdag zijn laatste aktiviteiten daar, en dan eerst naar Kreta om weer een beetje bij te komen .. Maar als het morgen middag (goed) waait ga ik na 15.00 even een paar uurtjes op Edam kiten..
|
|
|
Haring High Richardt
|
2009 maart Texel Haring Hai Richardt op Safari presents: Deel 1 HAKKE EN ZAGE !!!!!!!!! 2009 Maart Texel weekend 10 totaal verschillende badgasten op Texel met maar een Passie: Kitesurfen Top weekend op een Top locatie met top gasten !!! Ongelovelijk wat een LOL spanning en sensatie Vrijdag was echt een topdag kwa wind en golven.... Gevaren de eerste sessie met een 7 meter Waroo vervolgens de 2de sessie met een 10 meter Nemesis Eerste sessie van 10.15 tot 15.30 vervolgens naar het huisie om de sleutels op te halen en daarna retour na paal 17 voor een 2e sessie van 17.30 tot donker. Helemaal top... Bakken met golven kwamen er die dag. Zo hoog had ik ze op Wijk aan Zee en Ijmuiden nog niet gezien. We hebben in ieder geval erg genoten van ons bezoek aan Texel en dan spreek ik volgens mij namens ons alle 10... Speciale dank gaat uit naar Simon en Nick. !!!!!! Binnenkort in het Theater deel 2 Texel Haring Hai Richardt op Safari met: - de Zondagse grandiose downwinder - , karten, - uitzicht vanaf paal 17 en vele andere spektakelstukken. COMING SOON Zowel in Vimeo als YOU Tube te kijken Gr Richardt
http://www.vimeo.com/3956444
http://www.youtube.com/user/richardkiter
|
|
|
Neelis
|
Morgen naar edam, maar ik kom er achter dat dat 1 uur en 36 minuten duurt om daar te komen met het ov. is er toevallig iemand die rond kwart voor 3 een lift naar edam wil geven vanuit amsterdam?
|
|
|
TBK
|
Topsessie gehad op Enkhuizen vanavond met Tom (idefixe), de wind begon rond een uur of 6 aan te trekken, 13 meter opgepompt en gaan, heerlijk vlak water en een stabiele wind. . Jullie hebben wat gemist ! HH, Teigetje, Micky, Vinni, Emiel, Peewee, PimpG, Beun en Laurens. Het was weer helemaal TOP.
|
|
|
Marsie
|
@TBk was zeker top !!!!!!!!!!! zelf was ik vlakbij Edam. Morgen middag ook.......... @Richard leuke film mannnnnnnnnnn(mozzelman). @Best Waroo's waaaaaar bleef je nou
|
|
|
TBK
|
@TBk was zeker top !!!!!!!!!!! zelf was ik vlakbij Edam. Morgen middag ook.......... @Richard leuke film mannnnnnnnnnn(mozzelman). @Best Waroo's waaaaaar bleef je nou Ja Marsie het was helemaal top, lekker temperatuurtje en goeie wind. Morgen maar weer even afwachten.
|
|
|
Idefixe
|
helemaal genoten dus
|
|
|