Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als de sodemieter die tuin uit en achter je montageset gaan zitten voor Deel 2 van De Mosselman.
En zo is dat Ik lees dat de stres al weer toe slaat, kiten met 12 knopen Verder alles goed. Ben blij dat ik nie groter heb als 10m dan hoef ik ook niet met dit weer voor jan lol te rijden.
|
|
|
|
Marsie
|
Vandaag was @Warder Gestopt om 16.00 uur. Maar een half uurtje 14-15 knoopjes daarvoor en er na net aan 10 knopen. Was wel ff lekker buiten in the sun.
|
|
|
Jelle
|
Muiderberg was lekker, een rondje om het eiland gevaren. Noordoostenwind, zon in je gezicht!!
|
|
|
Joosdo
|
Tja, had oppasdienst op de kleine, en kon gewoon niet weg... Daar word je toch malende van
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was eerst naar almere om een nieuw board te halen trax gold edition super mooi en nog nooit gebruikt daarna effe naar muiderberg om te zien dat er een ja u leest het goed een 20 meter opgepompt te zien worden en vervolgens weer leeg te laten lopen er was niet veel meer maar ja mijn dag is goed mooi boardje gescoord
|
|
|
Jelle
|
Tja, had oppasdienst op de kleine, en kon gewoon niet weg...
Ik ook, maar ik kon ruilen met m'n vrouw. Wel gezeur dat ik te laat thuiskwam, maar je kan niet alles hebben...
|
|
|
Jelle
|
was eerst naar almere om een nieuw board te halen trax gold edition super mooi en nog nooit gebruikt daarna effe naar muiderberg om te zien dat er een ja u leest het goed een 20 meter opgepompt te zien worden en vervolgens weer leeg te laten lopen er was niet veel meer maar ja mijn dag is goed mooi boardje gescoord Gefeliciteerdmet je board! En door die 20m pompen is je conditie ook weer op peil zeker?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik maar denken dat de Beun op Edam kilometers buiten de kust aan het varen was met zijn nemesis! Was dus iemand anders!
Lekker gevaren op Edam, lekker windje voor de 12 voor 2 uurtjes. Van 5 tot 7 gevaren ongeveer! Nieuwe trucs geland: railey to blind en dan de bar over je hoofd heen halen en van vinnie afgekeken, jesuswalk variatie met board door het water!
|
|
|
Micky
|
Ik maar denken dat de Beun op Edam kilometers buiten de kust aan het varen was met zijn nemesis! Was dus iemand anders!
Lekker gevaren op Edam, lekker windje voor de 12 voor 2 uurtjes. Van 5 tot 7 gevaren ongeveer! Nieuwe trucs geland: railey to blind en dan de bar over je hoofd heen halen en van vinnie afgekeken, jesuswalk variatie met board door het water!
Nose-slide.....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Emiel ..ik was gisteren ook op Edam maar op de Noordzijde het was daar weer gezellig druk een er stond een redelijk windtje ..ik zag dat jullie op de zuid kant bezig waren .. p.s ik dacht dat de Beun ook naar Edam zou komen ..
|
|
|
Retard
|
Woensdag weer wind in de voorspelling (H)
|
|
|
bestwaroos
|
morgenochtend vroeg nog mensen op de schell een rakkie maken?? K ben er denk ik een uur of half negen!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wou ook wel komen maar moest nog effe naar almere voor dat board blij dat ik effe gegaan ben zou wel naar edam komen maar de files waren verschrikkelijk dus ben maar effe op muiderberg gaan kijken geen wind dus
|
|
|
Teigetje
|
Woensdag weer wind in de voorspelling Ja 14 knopies veel plezier mooi beginners weer. Tis weer zomer weer he, weinig of geen wind en een briesje om iedereen gek te maken.. Lekker boardje Beuntje daar ga je veel plezier aan beleven. Waarom heb die gast eigenlijk een nieuw boardje weg gedaan is ie gejat ofzoow
|
|
|
Dirkie
|
Nu 18 knopies @IJmuiden... ik gok het erop!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey theo tis alweer een weekie geleden dat we plezier hadden snel gaat de tijd die gozer had het net allemaal gekocht kreeg ie met waterskieen een ongeluk met z'n schouder mag niet meer kiten dus dan maar allesverkopen heb ik effe mazzel
|
|
|
Teigetje
|
Das dan mooi voor je Hans, wel ongelukkig voor die gast. Als het meezit kan je vandaag nog los met je 12 m Volgens KNMI gaat ie aantrekken tot windkracht 5 aan de kust. Ik wacht het nog even af om te kijken wat er gaat gebeuren.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb familie dag vandaag efe met m'n zoon kijken voor een autootje ga denk ik morgen wel naar mirns
|
|
|
zwafra
|
Hey Wakker worden ...hier in Purmerend waait het nu behoorlijk ..ookal zijn de windvoorspellingen niet echt goed ,ik ga nu toch even naar Schellinkhout volgens mij kan er gevaren worden.. Hans ,Morgen is er geen wind ...pluk de dag..
|
|
|
Teigetje
|
Oke Zwafra, Ik kom ook effe ide kant op sie je zo op Schel. Hier waait het ook al behoorlijk...
|
|
|
Vinni
|
railey to blind en dan de bar over je hoofd heen halen en van vinnie afgekeken, jesuswalk variatie met board door het water!
Vet man! Die nose slide is echt gaaf, je gaat hem steeds verder en harder doen! Ik ben nu bezig om er een frontroll achteraan te doen zodat je die downloop er meteen uitgedraaid hebt.
|
|
|
zwafra
|
Het was weer lekker vandaag op Schellinkhout ,niet veel wind voorspeld ..maar toch gekregen .. Ik heb weer goed met mijn 9 mtr kunnen varen ,het waaide vanmiddag toch zeker 20 kpn .. en het was weer gezellig druk .. Helaas wel weer een ongelukje er was weer iemand over de stenen getrokken (een vrouw) ze was met haar hoofd op de stenen gekomen en dreigte het bewustzijn even te verliezen..maar het bleek achteraf gelukkig nogal mee te vallen,de Ambulance hoefte uiteindelijk niet te komen .. maar het blijft opletten vlak bij de kant..
|
|
|
Teigetje
|
Jihaaaaa, Hij was weer toppie lekker effe twee uurtjes gekite met de 10 Maandag ook vrij wie weet gaat het weer los dan
|
|
|