|
Dirkie
|
Sja, dat doe ik de hele week, dan kan ik weer naar jullie berichten kijken he...
|
|
|
Gerard
Gast
|
Duidelijk dus de verkeerde keuze gemaakt. :'( Koos voor de uitverkoop bij het Confectiecentrum in Amsterdam (samen met een paar duizend hebberige dames inclusief de mijne ) maar zag op de terugweg de vlaggen flink wapperen. Top dat jullie lekker hebben kunnen varen. Ik gok op aanstaande woensdagmiddag.
|
|
|
@LaurenS
|
Heb lekker liggen maffen na mijn nachtdienst Ik moet zeggen ,het slaapt een stuk rustiger als er geen wind voorspelt is .IK baal wel Volgende week di,wo,do nog mensen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Als jij di vrij bent,gaat het dus wo en do waaien
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb lekker liggen maffen na mijn nachtdienst Ik moet zeggen ,het slaapt een stuk rustiger als er geen wind voorspelt is .IK baal wel Volgende week di,wo,do nog mensen Peter ..Ik ben Maandag de hele dag vrij ,en volgens mij Theo ook ,dus laat het maar weer gaan waaien..
|
|
|
Keut Local
|
Mmm, ik hoopte ook snel weer het water op te kunnen....Knie 4 weken terug verrekt met snowboarden. Vanmiddag ff wandelen met de hond, verstap ik me en ben ik volgens mij weer terug bij af Ben ik mooi klaar mee...
|
|
|
zwafra
|
Dat is balen ..Mark Beterschap gewenst,hoop dat je snel weer het water op kan..
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Mmm, ik hoopte ook snel weer het water op te kunnen....Knie 4 weken terug verrekt met snowboarden. Vanmiddag ff wandelen met de hond, verstap ik me en ben ik volgens mij weer terug bij af Ben ik mooi klaar mee... Een troost, je bent niet de enige met een blessure
|
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Het was weer lekker vandaag op Schellinkhout ,niet veel wind voorspeld ..maar toch gekregen .. Ik heb weer goed met mijn 9 mtr kunnen varen ,het waaide vanmiddag toch zeker 20 kpn .. en het was weer gezellig druk .. Helaas wel weer een ongelukje er was weer iemand over de stenen getrokken (een vrouw) ze was met haar hoofd op de stenen gekomen en dreigte het bewustzijn even te verliezen..maar het bleek achteraf gelukkig nogal mee te vallen,de Ambulance hoefte uiteindelijk niet te komen .. maar het blijft opletten vlak bij de kant.. Hoi zwafra en andere helpers van vanmiddag met de dame in kwestie gaat het goed. We zijn eerst effe naar de ehbo geweest ze heeft een lichte hersenschudding voor de rest gelukkig niks bedankt voor het snelle helpen groet remco en judith
|
|
|
zwafra
|
Goed te zien dat het niet ernstig is ..ik hoop dat ze snel weer hersteld is ..
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
woensdag kunnen we weer lekker los gaan hoop ik effe lekker naar schell beterschap judith komt wel goed
|
|
|
To
|
of schel of wijk ik kijk nog ff
|
|
|
|
|
|
360
|
Ik vind eigenlijk dat het maandags altijd moet waaien .... Wat ben ik een aso, als het op wind aankomt ...
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ga dan ook na maaanden weer eens het water op ... ben er bij op Schellink ... hoop dat t weer een beetje te doen is (geen regen shit iig).
P.S. Gaan er woensdag uit de omgeving enkhuizen/andijk/wervershoof nog mensen naar Schellinkhout?
|
|
|
opjebekrol
|
Ik ga woensdag ook maar weer eens.. weeronline.nl zegt 's middags regen in adam en 's ochtends en 's middags in alkmaar... 11-12 graden..
|
|
|
Gerard
Gast
|
Morgen zuid/zuidwest 5-6. Wie naar Wijk en hoe laat?
|
|
|