To
|
ff kijken of het wijk of schel word, maar ben ergens wel rond een uur of 11 12
|
|
|
Gerard
Gast
|
IKKE! Nouja, met zuid-zuidwest liever naar ijmuiden of Schellie. Zit wat in. Ik beslis morgenochtend of het Wijk, IJmuiden of Schellie wordt.
|
|
|
|
|
Tabee
|
Nog mensen die een avondsessie doen? Zeg vanaf een uurtje of 5/6, na het werk? Miss zandvoort?
|
|
|
Youri Blokdijk
|
ik denk dat ik het na mn winterslaap morgen ook weer ga proberen op schell
|
|
|
Haring High Richardt
|
morgen 9 uur op ijmuiden Hoe was het op Fuerte ?? Verslaggie ???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben morgen 2 uur klaar kijk wel effe waarheen wil het liefst naar schell hopen dat het een beetje blijft waaien
|
|
|
@LaurenS
|
Kzeg ,ik ga vroeg naar skell of ijtje.10 uur on spot
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik heb nog steeds geen vinnen binnen.. En ik heb tentamens, als ik mijn vinnen binnenkrijg morgen dan pak ik nog 2 avonduurtjes mee..
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ga woensdag ook maar weer eens.. weeronline.nl zegt 's middags regen in adam en 's ochtends en 's middags in alkmaar... 11-12 graden.. Regen of geen regen ... gewoon een vent wezen .. gewoon lekker kiten, je hebt ook alweer een half jaar niet onder je kite gehangen zie je morgen (lees: vanmiddag)!
|
|
|
kitaholic
|
Kzeg ,ik ga vroeg naar skell of ijtje.10 uur on spot ik ben om 10 uur op ijmuiden, wsch al iets eerder
|
|
|
Gerard
Gast
|
De zuidenwind wind is matig, kracht 3 tot 4, aan de westkust vrij krachtig, 5 en neemt wat verder toe en wordt zuidwest en vrij krachtig, 5, aan de kust krachtig, 6, in de ochtend langs de westkust hard, 7. Schel of toch Wijk???
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
wijk kan je beter niet doen. het is nu 171 graden. dat is zelf iets zo. dat is al erg aflandig op wijk!!!
Heb ik gezien maar ik vertrek nu nog niet. De verwachting is dat ie straks naar zuidwest draait en dan wordt Wijk wel een optie. Ik wacht nog even, het waait ook nog niet echt hard op dit moment.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga zo rijden naar Ijmuiden,ziet er goed uit
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik vind IJmuiden ook geen slechte optie. Weliswaar is het nu nog licht aflandig maar dat wordt straks wel beter.
|
|
|
|
|
Molliebollie
|
Moet ff uit A'dam komen en met de bus en dat soort gezeik, maar ik ben er zeker bij vanmiddag! Laten jullie ff wat wind over?
|
|
|
Neelis
|
Ik heb nog steeds geen vinnen binnen.. En ik heb tentamens, als ik mijn vinnen binnenkrijg morgen dan pak ik nog 2 avonduurtjes mee..
Kan ik met je mee als je gaat emiel? Ik ben 3 uur klaar met college. Succes met je tentamens nog!
|
|
|