Tim_GTS5
|
Hoezo is Schellinkhout niet goed met zuidwest dan is het toch precies aanlandige wind...
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik ga naar SH, moet effe kijken hoe het gaat met de hechtingen in mjn hand of ze alweer een beetje belastbaar zijn, ik kan het gewoon niet laten met deze wind. Als je iemand met één handschoen ziet varen dan is niet Michael Jackson of één van zijn broers, maar gewoon ,,IK"
He Frank wat heb je uitgespookt? En hoe was Fuerte? Graag een uitgebreid verslag!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hoezo is Schellinkhout niet goed met zuidwest dan is het toch precies aanlandige wind...
Komt omdat ik bij zuidwest liever naar zee ga en alleen bij west Schel een optie vind. Maar je hebt gelijk.
|
|
|
TBK
|
Fuerte was weer heerlijk 11dgn goede wind gehad van de 15dgn, 30 graden dus voor herhaling vatbaar. Van de week een bedrijfsongelukje gehad en is er een mes in mijn hand terecht gekomen, gevolg diepe snee en een paar hechtingen. Begint nu al weer aardig te genezen. Ik wil het vanmiddag weer even proberen, neem naald en draad mee voor het geval dat. ps Zuid West is perfect op SH.
|
|
|
@LaurenS
|
De wind trekt bij zee ook een paar knopies harder aan,anders had ik ook ff bij schell komen kijken........Waar wacht je nog op pimp nu 10 m/s op wijk.en gedraaid naar ZW.Ik ga naar de bunker ltrz....
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ja, ja , ja, rustig maar. Ik moest het eerst verdienen (keukenkasten schoonmaken, stofzuigen, vloer in de olie zetten). Maar ze is nu tevreden dus ik gooi de handel in de auto en kom ook naar de bunker.
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was lekker,zonnetje circa 20 knopies en later mooie golven bij de bunkert. De Pimp ook weer gezien..gezellig
|
|
|
Gerard
Gast
|
Het was zeker lekkel. Nog bedankt voor het oppikken van mijn board. Was het kwijtgeraakt na een op-mijn-bek-flip en kwam er daarna niet meer bij. Zoals het er nu uitziet ga ik woensdag weer. Verwachting is top: zon en zw 5. @TBK: 11 uit 15: toppie! Wat mij betreft gaan de NH Kitekings volgend jaar naar Fuerte.
|
|
|
kitaholic
|
Woensdag ziet er goed uit voor een Wijk naar Bergen downwinder. Wie o wie?
|
|
|
Buster
|
damn,.... waarom ben ik gister niet gegaan?!?!!!
Woensdag hopelijk veel wind!
|
|
|
360
|
Gents veel plezier de komende week ik ben woensdag op neeltje jans aan t knalluh
|
|
|
Gerard
Gast
|
Woensdag ziet er goed uit voor een Wijk naar Bergen downwinder. Wie o wie?
Haring Harry zou in de markt zijn geweest ware het niet dat hij al enkele dagen met een downwinder bezig is. Van Texel naar Oslo om precies te zijn.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gistermiddag en avond een top sessie gehad op IJmuiden
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zat op Wijk,wat was te lekker he. Mooie Foto's,echt genieten!!!
|
|
|
PeeWee
|
Woensdag ziet er nog steeds goed uit,
Zijn er ook mannen die naar Egmond of Bergen gaan?
Flying Trunkie, TBK?
See you
|
|
|
TBK
|
Flying Trunkie, TBK?
See you
Hey Peter, Helaas moet ik morgen weer werken, na 15.00 uur wordt het pas beter volgens watersportweer ca 19 knopen ZW. Ik probeer wat eerder weg te gaan en dan ga ik naar SH ! Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik probeer wat eerder weg te gaan en dan ga ik naar SH !
Zoetwatermatroos. Jouw wetsuit valt straks in El Gouna bij het eerste contact met zout water gelijk uit elkaar.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen sterk vlagerig volgens het knmi, hopen dat het dit keer beter gaat !
|
|
|
TBK
|
Ik probeer wat eerder weg te gaan en dan ga ik naar SH !
Zoetwatermatroos. Jouw wetsuit valt straks in El Gouna bij het eerste contact met zout water gelijk uit elkaar. [/quote Ik heb daar geen wetsuit nodig, ze kiten daar allemaal in adam en eva kostuum !
|
|
|
mocem
|
Morgen sterk vlagerig volgens het knmi, hopen dat het dit keer beter gaat !
dan zal et wel zeuren worden op SH....
|
|
|
|
PeeWee
|
Flying Trunkie, TBK?
See you
Hey Peter, Helaas moet ik morgen weer werken, na 15.00 uur wordt het pas beter volgens watersportweer ca 19 knopen ZW. Ik probeer wat eerder weg te gaan en dan ga ik naar SH ! Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzz Kan morgen ook niet eerder weg.Schellie dan maar See joe
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Moet morgen werken dus have fun
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Flying Trunkie, TBK?
See you
Ik hoop dat ik een halve dag vrij kan krijgen en dan richting Schel... Egmond zal wel drama zijn om te parkeren nu...
|
|
|