zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Is het een beetje te doen op Schell...het waait hier wel erg hard .. Ik sla vandaag maar over ...hoop dat het morgen nog wat is..
|
|
|
PeterKite
|
Jaja, net terug uit BRASIL!!! en nu alweer met de neus in de boter. Op naar wijk, 9m mee + korte lijnen en de jetlag eruit loopen :-P
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik ben net terug van Schellinkhout, vond het te hard waaien en te vlagerig voor mijn 9. Metingen waren op het eene moment 25 knopen en even later weer 32 knopen met vlagen 38 knopen. Het was niet druk, paar kiters en een groepje windsurfers. Als ik een 7 had gehad, was het een mooie dag geweest :-( Wel een paar foto's gemaakt:
|
|
|
Langbeest
|
ja ja kom maar op met de sterke verhalen. Hoe hoog gingen we vandaag........ Het was weer gezellie...... Heb je die nog gezien..... Handlepasskiteloopbackroll gestickt......... Miste de kibbeling......... El Gouna Kings....................
Zat me te verbijten op mijn werk Kon helaas werk en hobby vandaag niet matchen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanmiddag effe op Schel geweest was behoorlijk vlagerig effe staan ouwehoeren met Jeroen, John en de Gier. Ben niet het water op geweest. Vond het te vlagerig met stoten rond de 40 knopen, vin ik niet echt relaxd.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben niet het water op geweest. Vond het te vlagerig met stoten rond de 40 knopen, vin ik niet echt relaxd Mietje Miste de kibbeling......... El Gouna Kings.................... Miste ik ook Kon helaas niet vanmiddag, maar aan de foto,s te zien heeft John zich prima geamuseerd
|
|
|
TBK
|
Kon helaas niet vanmiddag, maar aan de foto,s te zien heeft John zich prima geamuseerd [/quote] DE BIKKEL ! ps. Jeroen begint ook al aardig verslaafd te raken, vandaag alweer op de spot, Denk aan je familieleven Jeroen het kiten maakt meer kapot dan je lief is.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jaja, de bikkel is nu wel helemaal verrot. Ik heb van vanmorgen 10.00 uur tot vanmiddag 15.00 uur gevaren en gevlogen. In den beginne was ik samen met Johan het water op gegaan. Dikke 40 knopen waarbij zelfs mijn 7m bijna niet meer te houden was. Echt drie kwartier gevaren met de kite op12 uur en iedere keer uit het water getrokken worden. Kortom, effies gevaren en toen het water af. Toen kwam Jeroen om te gaan oefenen met zijn nieuwe 7m. Uiteindelijk is hij toch maar niet het water op gegaan. In de loop van de dag nam de wind iets af (lees 38 knopen), waardoor er prima te varen was. De wind was wel errrrrrrrrrrrug vlagerig, maar op zich wel lekkaaaaaaaaah hoor. Voor het eerst in mijn kiteleventje heb ik een keer tijdens een sprong over de dijk van Schellie gekeken. Helemaal top. Wat een heerlijk gevoel. Tijdens het springen werd je op het dode punt in een vlaag nog wat verder omhoog getrokken om vervolgens een t#$@fu$seind verderop downwind neer te komen. Ik heb al jaren een windmeter, maar echt nog nooit gebruikt. Nu maar even gepakt en op een willekeurig moment omhoog gehouden. Toen weer gauw het water op. Wat een dag.
|
|
|
TBK
|
Goed bezig John, alweer een stuk progressie gemaakt. Ik kite zo weinig kan ik binnenkort een lessie bij je boeken.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Nooou lekker dan! Ik zie dat jullie alle wind hebben opgemaakt voor zaterdag. En bedankt hoor!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga maar een andere hobby zoeken...weer een weekend geen wind !!!
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Hier kan je gewoon wind bestellen... Geintje, maar dit is wel een leuke weer-site voor Noord-Hollandse kaiters. Alle belangrijke weersites netjes op een rijtje en heerlijk snel switchen tussen de verschillende weersites. http://www.kiteschoolaloha.nl/pagina7.htmlLeuk gedaan mannen van aloha... Staat bij mij bij de favorieten echt handig....
|
|
|
TBK
|
Ik ga maar een andere hobby zoeken...weer een weekend geen wind !!!
Aan de drank, vergeet je alles !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gvd gvd gvd gvd gvd no wind in het weekend vuile pestlijers daar boven in dat wolkendek denk dat ik ook maar een uitkering aanvraag kan dan elke dag varen word er zwaar depressief van zet alles maar te koop
|
|
|
TBK
|
gvd gvd gvd gvd gvd no wind in het weekend vuile pestlijers daar boven in dat wolkendek denk dat ik ook maar een uitkering aanvraag kan dan elke dag varen word er zwaar depressief van zet alles maar te koop
Mmmmmmmmm, ook je kites ? Hans rustig, rustig neem ff een pammetje dan komt alles goed.
|
|
|
|
northevo2010
Geen avatar
|
gaan er morgenochtend nog mensen kiten bij Wijk aan Zee? Tot een uur of 12:00 is er wind1
|
|
|
|
TBK
|
Misschien gaat Beun wel varen morgenochtend. O nee, die moet werken. Dat heet BEUNEN, laten we Hans nou niet gaan vertellen dat ie morgen moet werken dan slaapt ie helemaal niet meer. Ik kan het weten ,heb nl wat nachtelijke escapades van de beun meegemaakt in EG
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik ken nog wel een grote blauwe voTrgel uit Drenthe die jouw Kabeunnnnna wil kopen. Varen doe je toch nooit. . J Ik hoef die rotzooi van hans niet...stel je voor dat die duitser me ziet met beun zijn kite...de nekstu maal is die dan niet meer zo lief...haring harrie was niet op schel????..zekers druk met de movie...en wat lees ik john..je kite op 12uur zetten...dat mag ik alleeen.vraag richard maar
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ja, morgenochtend naar Wijk a Z lijkt me prima!
Wie gaat? En dan naar de bunker of naar de pier?
Pier lijkt me wel relaxt, 12.00 uur gaat Aloha open dus tegen de tijd dat ik moe wordt en de wind uitgaat, staat daar de koffie klaar.
|
|
|
|