Verniels
|
aangezien ik vlak aan het stand woon ( katwijk ) en ik bijna nooit in Noordholland kite is het plan dinsdag eind van de middag ff richting Enkhuizen te rijden , sta ik daar alleen ? of zijn er meerdere spots waar ik jullie tref ? gr. johan
Ik ben er morgen de hele dag. Eerste meters op m'n 'homespot' dit jaar Te herkennen aan een blauwe FS Speed3 15.
|
|
|
FlyingHigh
|
Verniels, laat hier morgen ff weten of er woei is, als je wil. Kom ik ook die kant op. Thanks!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
top man , hoop dat we ff het water op kunnen.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Morgen zit ik voor het werk in Purmerend en had het idee om erna s'middags richting Edam tegaan. Is dat wat met Oost, en is het waarschijnlijk dat ik daar dan niet in mijn eentje sta? Of zijn er betere opties in die regio?
|
|
|
|
robbepop
|
OK, thanks voor de info. Gooi me spullen in de wagen en ga het wel zien, het is in ieder geval de moeite om even langs terijden al is het maar om de spot te vinden en verkennen. Anders sta ik toch maar in de file.
|
|
|
FlyingHigh
|
Edam wel dichterbij. Hoelaat gaan jullie dan? Noord of zuid kant?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Aan de Noord kant, Herman dus links van de haven als je tegen het water aankijkt. Als ik ga, ben ik er zeker niet voor 15.00 uur. Ik laat het nog wel even weten op het forum als ik ga. Hopen op wat wind, want dan ga ik zeker. Moet wel de moeite waard zijn.
|
|
|
FlyingHigh
|
Oké, dan wordt het denk ik enkhuizen, als Verniels het groene sein geeft. Die is er ' s morgens al en ik moet ff het water op. JEUK!!
|
|
|
robbepop
|
Ik hou het forum hier morgen wel in de gaten, ik zal ook rond die tijd vanuit Purmerend gaan rijden. denk rond half 4 4 uur op Edam.
|
|
|
haast - te - recht
|
ben benieuwd , lijkt niet echt spannend te worden morgen , edam / enkhuizen ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Pietje Palusma geeft net voor morgen 4/6 bft af bij O NO.....nu maar hopen dat pietje gelijk krijgt.
|
|
|
Nazar
|
14 graden + o/on = rond 3/4uur harder dan normaal (denk ik )
|
|
|
Verniels
|
Nou, 13-16 kn ONO Trekt ook nog wel iets aan. ik zeg: It's on! Edit: ben er al vanaf een uur of twaalf.
|
|
|
Hattori Hanzo
|
morgen geeft windfinder ook wel leuke wind op voor Enk....
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik kijk nog ff aan of het iets meer wordt Verniels
Edit; hij is nu al een uur naar 12 knts gezakt. Ik laat het vandaag maar voor wat het is.
|
|
|
|
|
|
Bossy
|
morgen om uur of 2 klaar waar gaane we heene ?
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ga vandaag niet. De wind is helemaal bagger. Balen weer. Daarommmm ik ook niet en ben vandaag ook super brak( jetlagje denk ik). Morgen wil ik er wel ff opstaan hoor. Waar gaan jullie heen Ries en Laurens?
|
|
|