|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Je bent ook een echte hollander, wel voor bijna 900 euries naar El Gouna voor een week en dan lopen te ouwetakkebossen over 7 euries voor een daggie parkeren Jij kite daar een keer per jaar en ik 5 keer per week is toch 35 euri,s per week oftewel 7 familie bakken kibbeling met saus @ Ries Voor 35 euri kan je ook een mooi horloge kopen in El-Gouna @ Frank Nog 2 maandjes en JIIIIHHHHHAAAAA Cabarete here we come. Heb er zin in.
|
|
|
TBK
|
@ Ries Voor 35 euri kan je ook een mooi horloge kopen in El-Gouna Ik weet nog wel een goeie shop !
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
beste medekiters, ik zie op de webcam dat het voor muiderberg te doen is kwa wind zijn er nog meer die richting muiderberg gaan.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Schel is vaarbaar nu ff, zal toch niet waar zijn he!!! Al is het mager met 9-15 kn W
11.04.2011 15:40:00 17 9 27 15 W 11.04.2011 15:30:00 16 9 25 13 W/ZW 11.04.2011 15:20:00 14 8 23 12 W
|
|
|
@LaurenS
|
Gaat um niet worden, het gaat vanavond pas los met de woei
|
|
|
mocem
|
morgen ziet er goed uit. Ik ga naar de bunker denk ik.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Voor waarschijnlijk ook Bunkert in de middag. Krijg wel wat Italianen op bezoek maar die breng ik snel weer naar Schiphol.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey mannen laat hier effe morgen achter wat het wordt, Anders sta ik zo zielig alleen bij IJmuiden als jullie bij de bunkert zijn. Wil een halve dag verlof nemen, dan ben ik er rond 13.00 uur
|
|
|
Idefixe
|
Ik doe zoals het er nu uitziet ( samen met Vincent) de bunkert ergens in de ochtend aanwezig
|
|
|
@LaurenS
|
Gaan ik ook naar de bunkert, kommie ook theootjoo
|
|
|
mocem
|
rond 2 uur hoop ik bij de bunker te zijn. heb er weer zin in.
|
|
|
|
Giertje
|
Zit er nu niets anders voor me op om ook naar de Bunker te gaan? Of zijn er nog gasten die richting Andijk gaan? Als Gier zal ik toch wel gedoogd worden in dat natuurgebied!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gezellig ik ga naar ijmuiden , zal wel lekker druk worden met pal aanlandige wind op Bunkertje lekker met ze allen op elkaar in de branding !!! Overlopers...
|
|
|
Langbeest
|
Ga jij nou maar je kite kite's proberen te verkopen Tim ipv slap lullen
|
|
|
Chris c
|
Rond 12 uur bij de Bunker..
|
|
|
Idefixe
|
zal wel lekker druk worden met pal aanlandige wind op Bunkertje lekker met ze allen op elkaar in de branding !!!
Jij kunt toch wel door een beetje branding heenkomen dacht ik
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dat is het probleem ook niet...lekker jumpen is er ook niet bij aangezien je geen lekker schansie hebt ook...gelukkig heb ik alle ruimte op ijmuiden
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ok, dan doen ik ook die ouwe bunkert... Gezelligheid alom.
Vroeg, wie nog meer? Uurtje of half 10.
|
|
|
kitaholic
|
Ben rond 10 uur op ijmuiden, bunker klinkt wel erg gezellig maar ik heb wel 7 euri over voor wat mooie golven om overheen te springen i.p.v. tegen aan te kwakken.
|
|
|