|
Haring High Richardt
|
Niet gezellig maar Wijk it is ....er gaat niets boven het zeetje ,elf uur bij de pierrrrrrrrrr ltrs Wat mot jij op schell terwijl je zelf wijk sta aan te prijzen, .......... overloper kiter
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Volgens mij heb ik je kite in de lucht gegooid, Bruine liquid force Haha, dat klopt inderdaad! Ik herkende je van de befaamde Kiteking video's, dus ik dacht: die kan ongetwijfeld m'n kite deftig opgooien ;-) Bedankt trouwens! Voor de 2de dag op rij weer zalig gevaren met m'n 9m HiFi. Sprongen beginnen redelijk te lukken. Heb de eerste pogingen tot backloop ingezet. Woohuuw, what a feeling! Landen is niet zo moeilijk, maar m'n kite crasht nadien wel altijd. Ik zal nog effe goed moeten nadenken over m'n motoriek. Morgen en vrijdag effe pauze, zaterdag opnieuw: Zeeland of Belgische kust.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben je toch nog een BN'er Richard
|
|
|
|
|
mocem
|
Ik hoop ook rond 1300 uur op schell te zijn. Een daggie geen zoute bek is ook wel eens lekker.
|
|
|
Vloot
|
Ik kom er aan lekker op schel
|
|
|
@LaurenS
|
Ga wat later , hoop dat je dan al weg bent.....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait goed hier in P,end ben om een uurtje of 12.00 op Schell ...See you
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Is Schellinkhout nu te doen voor een beginner? Kan waterstarten maar geen hoogte lopen... 10.5 met 75kg Windguru zegt namelijk windstoten tot 27 knopen, dat is te veel. Maar hoe accuraat is dat..?
Laat ik het zo stellen, wordt er vandaag gelest op Schell of niet?
Thx!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Is Schellinkhout nu te doen voor een beginner? Kan waterstarten maar geen hoogte lopen... 10.5 met 75kg Windguru zegt namelijk windstoten tot 27 knopen, dat is te veel. Maar hoe accuraat is dat..?
Laat ik het zo stellen, wordt er vandaag gelest op Schell of niet?
Thx!
Er staat volgens knmi nu 13 m/s op het ijsselmeer ( ong 26 knopen), en bij buien kan daar nog het nodige bij komen) Er zal waarschijnlijk wel gelest worden, maar ik denk met 7 en 5 metertjes... Met een 10.5 ben je ,zelfs als gevorderde, echt full power. Helaas vandaag een nogo voor je dus...
|
|
|
@LaurenS
|
Nee, geen weer voor een beginner met een te grote Kite . Probeer het lekker met 4a5 bft. Laten we zeggen 20 knopen max
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Yes, dat dacht ik al... Laatste dagje voor de vakantie, nu weer even wachten. Thx voor de respons!
|
|
|
|
Bossy
|
10m weer voor bossy
|
|
|
Sjaaky
|
Net terug van Schell. wind was lekker begonnen met de 7 (voorzichtigheid voor alles) later naar de 9 mtr wat ging het lekker.
kite is een top sport en als er staads wat beter in wordt stijgt de Fun-factor dubbel zo hard.
kijken wanneer we weer kunnen van de week.
Mzzl S
|
|
|
audi
|
Ja ja maak mij maar weer lekker Ik maar werken in dat worst land
|
|
|
|
zwafra
|
Het was weer helemaal TOP op Schell . eerst een uurtje met mijn 9 mtr gevaren maar de wind begon goed aan te trekken later maar overgestapt op mijn 7 mtr ...en wat gaat die lekker ( hoog) heb ook diverse keren ruim over de dijk kunnen kijken ... Morgen een rustdag ,en hopelijk kunnen we er zaterdag weer varen..
|
|
|
Giertje
|
Ja het was helemaal Top op schell! super gevaren met de 8 kon met gemak in de tuinjes achter de dijk kijken. Dus goed blijven oefenen dan lukt het jullie ook wel.
|
|
|
|
zwafra
|
Hoelaat was je er dan Peter ?..Ik ging om 15.00 uur weg en ik heb je niet gezien ..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Je was te laat Peter daarvoor was de wind harder , volgende keer beter Zee vind ik ook steeds leuker en wind is lekker constant maar bijna 2 weken een zoute bek wordt je ook niet goed van Voorlopig ff geen wind meer ben ik wel aan toe !
|
|
|