MEGALOOPBEUN
|
zo ben weer terug en zo te zien niet veel gemist effe lekker wezen shoppen en een lekker terrassie gepakt in scheveningen heerlijk zonnetje en een koude martini was wel koud vannacht maar gelukkig heb ik een cv ketel in de kamper gehangen dus super warm aankomende week eleke dag lekker op tijd klaar dus roept u maar
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
morgen kan ik kite vanaf 13uur. als ik bij schellinkhout de dijk oprij. rij je dan zo richting de hondenhemel ? en vanaf hoelaat zijn jullie daar ongeveer ?
vandaag even gekeken op schel maar niet het water opgeweest.
|
|
|
bestwaroos
|
je gaat zeker niet via de dijk naar hondenhemel, er staan hekken!
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ga morgen naar Edam. Wil er om een uurtje of 10 zijn. Gaan er nog meer mensen??
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Om naar het "Hondehemeltje te komen moet je via Wijdenes ze zijn druk bezig om de dijk te verhogen en je kan via de dijk niet verder als Schellinkhout ... Maar ik ga morgen ook weer eens naar Edam en als het goed is draaid de wind nog iets oostelijker (O/ZO) en dan is het goed te kiten op Edam (noordzijde) en de wind zou morgen ook nog harder zijn als vandaag ...ik kan de hele dag (nachtdienst) maar laat even weten hoelaat jullie gaan ... 10.00 uur is voor mij een beetje te vroeg Herman ...denk dat ik er om een uurtje of 12.00 ben..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jij moest toch te "loopen" in Walibi ? Was de bedoeling, maar kwamen er gister achter dat het wissleing van de herfstvacantie was dusz megadruk in Walibi. Ben maar met vrouwtje, dochter met vriend en Sammie natuurlijk naar de Schoorlse duinen geweest.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgenochtend eerst even de wereld redden en dan probeer ik rond 12.30 uur in Edam te zijn. Lekker varen totdat het licht uit gaat.
|
|
|
audi
|
Wij waren om half 9 op schel en prima kunne varen tot 11 uur dus toch een lekker dagje.
|
|
|
FlyingHigh
|
Jeetje Swaffie, ben jij nou die jonge god??? Zie je wel verschijnen, bijna tegelijk met John. Nog meer bekenden morgen naar Edam? Gezelligggg Ben toch niet de enige die er om 10 uur wil zijn?? Kom op zeg....morgen topdaggie, zon, wind en dolfijnen. Rest van de week is het zonnetje er niet meer bij hoor!!!
|
|
|
onderaqua
|
Het was niets Frank op Edam heb je gewandeld met Jolanda ???
Morgen maar weer een dagje geen bff vangen.Misschien een van de laatste topsessies.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Tom ..Vanmiddag was het niets ..ben snel weer naar huis gegaan en nog een paar uurtjes gefiets.... maar morgen weer knallen ben jij en Ger er ook weer ,,
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ben toch niet de enige die er om 10 uur wil zijn?? Kom op zeg....morgen topdaggie, zon, wind en dolfijnen. Rest van de week is het zonnetje er niet meer bij hoor!!! ff kijken zo bij google maps zo,waar het ligt ongeveer.ben nog nooit die kant ook geweest,en als de files meezitten ben ik er ook wel rond uurtje of 10.00 is kijken hoe dat zoete water proeft
|
|
|
Ride
|
Je moet in ieder geval aan de noordkant van de haven zijn. Gewoon je auto langs de kant van de weg parkeren en dan via het houten klaphekje de dijk omhoog lopen. Je ziet vanzelf wel kites hangen. Houd er rekening mee dat het ietsepietsie smaller is om je kite op te laten als dat je in Wijk gewend bent.
|
|
|
onderaqua
|
:DIk moet nog ff kijken Frank ik denk ook om een uurtje of ???
|
|
|
@LaurenS
|
Rij om 10 uur ff langs Edam, bij teveel chop knor ik zo door noordwaarts, ltrs
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben morgen lekker vroeg klaar kom ook wel richting edam rond uurtje of 4 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Ride
|
We houden wel een plekkie voor je vrij. Scheelt je ook weer. Je hoeft pas na een uur parkeergeld te betalen. Dan ben jij allang weer weg. Kwartiertje pompen, kwartiertje varen, kwartiertje omkleden, kwartiertje ouwehoeren en weer naar huis. Red je net.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
je moet zo door gaan john tot het randje maar morgen gaan ik wel langer varen als een kwartiertje JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA
|
|
|
Ride
|
Het spijt me. Echt uit het allerdiepst van mijn inktzwarte hart. Sorry
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik kan er niet meer tegen eerst ga je vreemd met switsie en dan zeg je steeds dat ik een kwartiertje vaar weet het niet meer spring van een dakkie
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kan nie samen met een switsie alleen mogelijk met een bestkite
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoor het al.....Beuntje zit in de opbouwende fase! Morgen 20 min proberen te kiten
|
|
|