mocem
|
Zijn er nog mensen die de hagelbui op z'n kop heeft gehad?
|
|
|
joosie
|
Vanochtend naar Andijk geweest met patrick en roald, was niet heel koud en stond goed windje voor de 11,5m tot die harde hagelbui daarna kakte de wind in en gingen we om 12.oo uur weer op huis aan toch ff lekker gevaren vandaag
|
|
|
@LaurenS
|
Inmiddels weer veilig geland @ schiphol,was wederom een zalige trip .Weer helemaal gewend aan de kou en de strak blauwe luchten (beter dan dat k*t weer van gisteren).Vrijdag weer aan de bak zie ik,met hoge temperaturen en een lekkere bries,nog meer leute?
|
|
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Inmiddels weer veilig geland @ schiphol,was wederom een zalige trip .Weer helemaal gewend aan de kou en de strak blauwe luchten (beter dan dat k*t weer van gisteren).Vrijdag weer aan de bak zie ik,met hoge temperaturen en een lekkere bries,nog meer leute? Welcome back uit een paar graadjes meer Peter , zal wel ff wennen zijn maar als je vrijdag weer in 't Hollandse water ligt weet je weer wat bikkelen is ! Wat wordt 't vrijdag Schel of Wijk ?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wat wordt 't vrijdag Schel of Wijk ?
Vrijdag draait 's middags de woei wel naar WNW... lekkere klotsbak zal Wijkiki worden
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
lekkere klotsbak zal Wijkiki worden Afgelopen zaterdag heerlijk gekite op Wijkiki bunkert hoor, Was ie wel meer west. bij de wee welcome tsoeroek Peter. Ben vrijdag ok vrij dus als er wind is ben ik er ok, weet alien niet waar
|
|
|
Langbeest
|
Peter welkom terug. Ben benieuwd naar je mooie verhalen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peter welkom terug. En dus, Ben benieuwd naar je mooie verhalen.
@Peter, hoeveel pagina's heb je nodig om vol te schrijven? Maar schrijf snel, dan kunnen we allemaal tijdens de feestdagen bij een warm kachelvuurtje nog ff genieten van jouw 'Tom Sawyer' avonturen...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Apropos John, morgen ben je dus niet van de partij??
Nee Klaas, morgen moet papa werken. Vrijdag sta ik weer op het water.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Welkom terug peter , blij met je nieuwe konijntje ?
Vrijdag ook maar weer een poging wagen @ wijk pier of ijmuiden als de voorspellingen zo blijven.
|
|
|
Giertje
|
Met 3070 smakelijke berichten op dit forum en net terug uit Costa Rica voorgewarmd voor de rest van de winter. Droogpakje al uit de motteballen klaar voor de winterstormen. Welkom Peter.
|
|
|
|
Chris c
|
Welkom terug in nl, unhooked kiteloops..
Vandaag naar zee Ijmuiden of Wijk.
|
|
|
@LaurenS
|
Welkom terug in nl, unhooked kiteloops..
Vandaag naar zee Ijmuiden of Wijk.
Thanx Chris,e.a ,jij over op de Reo . Bijzonder mooie kite ,wil er graag ff aan hangen binnenkort .Testuh Vandaag sla ik ff over,ik wacht tot vrijdag ,als het 10 plus is om het thermoshockeffect wat te beperken
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zo de heater vest is opgeladen lekker warm dus wie heeft er zin om nog even aan aantal uurtjes te pakken vandaag
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo de heater vest is opgeladen lekker warm dus wie heeft er zin om nog even aan aantal uurtjes te pakken vandaag
show me the picture??? linkie???
|
|
|
DM2008
|
Update over de catamaranclub: ze zouden er deze week naar kijken, en hebben dat gedaan, check maar: http://www.sail-today.nl/weer.phpLet ook op de erg leuke kerstboodschap in beeld hahaha!
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
na lang twijfelen heb ik toch een Gopro HD 2 Gekocht !!! hoop hem voor het weekend in huis te hebben. als het waait zal ik de eerste beelden van het weekend maken vanaf het water... en anders worden het de bossen van Schoorl met mountainbike en in februari vanuit Oostenrijk!
|
|
|