|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Mooi filmpie Patrick, hou alleen niet zo van die muziek die je erbij heb gemonteerd Mooi filmpie Patrick en met voor de tijd van het jaar erg mooi weer. Bij de weg: het motorgeronk is helemaal zo slecht nog niet dat is toch pracht muziek!! Ik miste alleen het driften op Schellinkhout!! Leuke actie op het water!! en dat alles voor de 1e keer met je GoPro
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hoe laat mot ik je ophale Ik ben al een tijdje klaar. Net Peter gesproken die zit bij de pier.
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
Mooi filmpie Patrick, hou alleen niet zo van die muziek die je erbij heb gemonteerd Mooi filmpie Patrick en met voor de tijd van het jaar erg mooi weer. Bij de weg: het motorgeronk is helemaal zo slecht nog niet dat is toch pracht muziek!! Ik miste alleen het driften op Schellinkhout!! Leuke actie op het water!! en dat alles voor de 1e keer met je GoPro thnx, ja me geduld was op met het maken van het filmpje. volgende keer zal ik er ook nog een spannend muziekje bij doen!
|
|
|
Teigetje
|
Harinkie en ik zijn rond een uurtje of 12 op Wijk pier of bunkert kijk maar waar de VW transporter van Harnkie staat.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait lekkerrrr ...vanmiddag pas de verplichtingen ik ga zo naar Schell... knmi: WIND: ZUIDWEST 10-16 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN EN BOVEN HET IJSSELMEER 16-22 KN. . see you
|
|
|
ditispablo
|
@patrick Lachen filmpje ..en foto ja Was je lenskapje nog beslagen ?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Heb ook nog ff tijd voor een kerst6ie, maar het is nog niet veel... als ik op de cam kijk. En dat met een aardige stroming die zo op komt zetten... Kzie ze nu al voor de wind op het strand afkomen Schel is ook nog niet aan zien ik
|
|
|
Teigetje
|
Kzie ze nu al voor de wind op het strand afkomen Komt allemaal goed, de wind gaat zo aan..
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
@patrick Lachen filmpje ..en foto ja Was je lenskapje nog beslagen ?
ja je zie het ook wel op het filmpje, word steeds iets mistiger
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Zoo,
net even naar Schellie gefietst. Alleen Frank (van Frank en Free) op het water/ Lekker windje. Zit nu wel een beetje te balen dat ik niet mag kiten. Maar ja, over een tijdje weer het water op zonder gekloot met lenzen is ook een mooi vooruitzicht.
' See' joes.
|
|
|
ditispablo
|
hij begint al goed te blazen rond mn huissie in A'dam ik kan vandaag nie, morgen wel Nog NH'ers zin in zandmotort Xmas sessie ?
|
|
|
|
Thijs81
Geen avatar
|
Hey Morgen ochtend nog mensen naar het strand wijk IJmuiden of Egmond?
ik wil wel vroeg het water op...uurtje of 10!
Groeten
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgenochtend rond 10.30 op Schellie met m'n meisje, ff voor de familieverplichtingen 't water op. Vandaag bij de schoonouders... ver weg van water en wind ergens in 't oosten van 't land.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
het was net zomer.... zonnetje er bij heerlijk gevaren op schellinkhout, lekker rustig, frank (van Frank en Free) kwam er net af en alleen zwafra en nog 2 kiters op het water. later kwamen er nog een paar maar meer dan 12 heb ik niet op het water gezien kon zelfs zonder handschoenen wel droogpakkie aan (ben ik een bikkel he)
|
|
|
@LaurenS
|
Dat was weer een zalige sessie op Wijkiki,was goed uit te houden in mijn wetsuit. Heb het in het najaar wel koudere sessies gehad. Topperderpoppie, eet ze!!!
|
|
|
|
onderaqua
|
Al nagedacht over Kapo Verde Peet ???
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer helemaal top op Schell ...zeker zo,n knoopje of 22-28+ vol power met mijn 9 mtr en ook nog een lekker zonnetje erbij .. toen ik om 12.00 uur begon met mij 1 kiter op het water na een uurtje werd het wat drukker .... lekker wat airtime gemaakt Morgen hopelijk nog zo,n dagje ... p.s Maar waar waren de "Kitekings "
|
|
|
@LaurenS
|
@ underaqua ff afwachten hoe het met het meissie gaat aflopen, misschien weer opereren, dan gaat zij niet mee. Is niet leuk dus ga er niet van uit dat het gaat lukken..... @ zwafra, die zaten op Wijk. Zou jij ook is motten doen... Gezellig
|
|
|
|