Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja was lekkkkkaaaaaah hè. De komende week ziet er echt zwaar k@t uit zeg. Wel windje uit NO, maar ook de kou die daar bij hoort.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik denk er nu al met weemoed aan terug Ik ook, was weer een heftig daggie, gister maar even de olierestanten van me pads proberen te verwijderen. Vandaag me auto maar even zandvrij gemaakt zie ik dat me halve achterbank onder de olievlekken zit ja dat krijg je als je je hond mee neemt. Zijn we hiervoor verzekerd, zijn ze er al achter wie die lozing heb gedaan
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zijn we hiervoor verzekerd, zijn ze er al achter wie die lozing heb gedaan Schijnt 1 of andere Philli te zijn die veel pijn heeft...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Staat te koop hoor herman me droogpakkie, kopen?
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik heb er zelf zo'n prachtige, geweldige, super rode versie van en die zou ik voor geen goud willen missen!!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Snap het wel Herman , maar ik voel me geen bikkel met zo'n droogpak en ik schaam me dan ook een beetje .... . Nee ik vind het wel best onder de 5 graden dan krijg ik zo'n pijn in me handen en dan ben je alleen maar aan het concentreren op niet crashen. Ga denk ik voor de psycho 2 5/3 , vanmiddag even gepast bij v/d berg en maatje M zit als gegoten merk ook echt de kwaliteit en voelt ook heel dik aan maar is toch heel elastisch. Cappie onder pak friemelen en gaan
|
|
|
FlyingHigh
|
Hey bikkelll, horen het wel, hoe je nieuwe pakkie straks bevalt. Zou je gul pakkie nog maar ff bewaren
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als iemand mijn laatste filmpje nog wil downloaden in echte Gopro HD2 kwaliteit is ie te downloaden hij is zo'n 750mb groot. Dan zie je pas echt de kwaliteit van de gopro
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Potverdikkie Tim, dan zie je t echt dat je last hebt van kouwe vingers...
|
|
|
Langbeest
|
Nice Tim ......we moeten eens een combi maken
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
als we richting fehmarn gaan count me in ich ga mit
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ijskiten theo met gluwwein und wurst we gaan pas in april geloof ik dan is het ijs toch wel weg hoop ik
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Snap het wel Herman , maar ik voel me geen bikkel met zo'n droogpak en ik schaam me dan ook een beetje .... . Nee ik vind het wel best onder de 5 graden dan krijg ik zo'n pijn in me handen en dan ben je alleen maar aan het concentreren op niet crashen. Ga denk ik voor de psycho 2 5/3 , vanmiddag even gepast bij v/d berg en maatje M zit als gegoten merk ook echt de kwaliteit en voelt ook heel dik aan maar is toch heel elastisch. Cappie onder pak friemelen en gaan Ik heb de psychofreak, die is nog net wat luxer en warmer en bij kater nu 250 eurotjes ipv 440. Heerlijk warm. Overigens niet de cap onder je pak doen, krijg je bij een crash enkel water binnen. Gewoon de nek seal er af knippen zodat de cap enkel je hoofd bedekt, dat is toch het belangrijkste.
|
|
|
FlyingHigh
|
Voorlopig wordt er helemaal niet gekite , koude pijnlijke handjes krijg je nu toch wel. Met droogpakkie of psycho maakt nu nada verschil. Damn heb ik ff zin om te kiten zeg....Kl%te kou!!
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
heater vest staat onder stroom dus droogpakkie aan kannetje warme choco mee en hoop dat het morgen nog wat gaat worden
|
|
|
audi
|
laaste weekend (week) van april is het nkv in fehmarn en ik heb al vrij gevraagt dus zou het mooi zijn als er ook nog wat kitekings voorbij komen vliegen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Vergeet niet een bosje bloemetjes mee te nemen voor de winnaars
|
|
|
audi
|