PeeWee
|
Lekker hoor,
al die 'vakantie berichten'. Zo te zien hebben een aantal mensen het goed naar hun zin.
Volgende week zelf weer het water op samen met TBK. Het was November voor het laatst. De ogen zijn nu OK en ik ben weer hard aan het trainen om fit aan het nieuwe seizoen te beginnen.Ik word gewoon helemaal emotioneel bij de gedachte straks weer het water op te gaan:'(
See Joes
|
|
|
PeeWee
|
Trouwens, straks mijn nieuwe ' kitemobiel' ophalen. Heb ik ook zin in See joes
|
|
|
|
PeeWee
|
Ach ja krisies hè , wel een beauty die AR car Peet Je weet nog niet half hoe mooi!! Ik ga hem namelijk nog helemaal uniek maken. Zal er maar een van in heel Nederland zijn. Jihaaaa. See joes
|
|
|
PeeWee
|
Voor de nieuwsgierigen onder ons, hier de ' voor' versie. De ' na' versie volgt ASAP.
|
|
|
Langbeest
|
Blijft een mooie wagen peter
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooie bak Peter...eigenlijk te mooi om je surfgear te vervoeren ben benieuwd hoe de "PeeWee"versie eruit gaat zien..
|
|
|
@LaurenS
|
Mooie bak Peter...eigenlijk te mooi om je surfgear te vervoeren ben benieuwd hoe de "PeeWee"versie eruit gaat zien..
Als ie hem maar niet net zo geel laat spuiten als zijn kitebroekie
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi dat je oogies weer geopend zijn Peet. heeft nu wel lang genoeg geduurd!! Nice Peewee-mobiel hoor. zit er ook een knoppie in om de woei aan te zetten??
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mooie sportmobiel peter veel plezier ermee kan ik nog wat reclame kwijt op de zijkanten ????? van de vloer tot het dak JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA word weer tijd voor een sessie word alweer langer licht dus kan eerdaags weer na het werk
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Jaja....ome Leon is ook weer uit z'n winterslaap. Ik heb jullie gemist!! Maareh...lekkur karretje Peet!
|
|
|
PeeWee
|
Dank mannen en sorry voor het vervuilen van dit Topic Het word tijd dat we elkaar weer op het water zien, hopelijk vrijdag. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Maandag aanstaande zie ik wind,weliswaar uit Noord maar toch.Zijn er nog badgasten van de partij??? Bij straight noord naar Wijk bunker of iets dergelijks.Bij Noordoost naar Andijk ,Muiderberg,Blijburg of zowwwwww......Ff afwachten Ennuh peet hou het strak die bak
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
maandag zou ik tot 1300 kunnen varen op mberg dus laat even weten wie er gaan want heb geen zin om er alleen te staan
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Staat nu gewoon 9.5ms op wijk, totaal niet volgens de verwachting maar zal ook wel gedurende 10 minuten zo zijn ofzo. Ik ga er niet voor rijden.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
KNMI geeft ZO aan hoor Peter en een bak water dat uit de lucht pist
|
|
|
@LaurenS
|
Pas laterrrrrrrrrrrrrrr Tim, regen is wel aan de orde,check guru.En nog lichtelijk onzekerrrrr en check home op deze site Harde westelijke wind is gezakt tot in Zeeland,helaasch .Wachten tot woensdag dan maar
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wordt nou wel weer eens tijd !!! Krijg afkickverschijnselen, zomertijd en wind graag !
|
|
|
mocem
|
En in et weekend een beetje wind. Me kite is sinds Feldberg niet meer uit me tas geweest.
|
|
|
|
Chris c
|
Ga ook voor woensdag iets minder regen graag..
|
|
|