onderaqua
|
Mooi verhaal John, zijn de filmrechten al te koop ???
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Is het zee(water) al een beetje te doen met een 5/3tje, schoentjes en cappie? Ik sta echt te popellen om weer te varen!
Als je niet in het water ligt is het prima te doen, ga echter niet te ver de zee op.
|
|
|
|
Frank82
|
Het is zeker wel kouder geweest maar voor een beginner is het nu toch verstandiger om ergens heen te gaan waar je kan staan.
|
|
|
Nickje
|
Ah top! Dan ga ik van de week maar weer eens naar schel of wijk, weer lekker knallen!!
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
Het is zeker wel kouder geweest maar voor een beginner is het nu toch verstandiger om ergens heen te gaan waar je kan staan.
zoals muiderberg / horst / schellinkhout. maar hoe is het met het waterpijl van de winterstand op muiderberg
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
zoals muiderberg / horst / schellinkhout. maar hoe is het met het waterpijl van de winterstand op muiderberg
Nah, waar je eerst nog met je 2" vinnetjes kon carven heb je nu 1,75" nodig... Winterstand is ergens tussen de 5 en 15 cm lager, maar Muiderberg specifiek...
|
|
|
prutmonster
|
Lekker gevaren met mijn kahoona 11,5 op enkhuizen!! Zelfs wat gesprongen!! Yihaaaaa
|
|
|
PeeWee
|
Ik was nog even vanmiddag lang M'blik gefietst en zag geen aanleiding om mijn 17m uit het stof te trekken Kan ook zijn dat ik (nog) niet het koude water in wil gaan See joes (volgende keer maar wel een (koud) nat pak halen)
|
|
|
Marsie
|
@Pee wee Ik was tussen 16.00 uur en 19.00 uur vlakbij Edam. Ging eerste uurtje niet maar wind werd meer. Niet koud gehad, vestje en wetsuit handschoenen wel voor zekerheid aan gedaan,dankzij het zonnetje goed te doen. Ik ben diegene die je 7mtr rebel over genomen heeft.
|
|
|
PeeWee
|
Koud was het niet alleen had ik nog een beetje 'Kaap Verde chill' over me, waardoor ik het vandaag maar even bij een fietstraining hield. Was ook lekker hoor, drie uurtjes in het zonnetje fietsen met niet teveel wind Je 7tje zal je niet nodig hebben gehad. Ik heb nog wel eens spijt dat ik dat kitetje verkocht heb. See joes
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zoals belooft, nogmaals de water temp na een heerlijke week en weekend was ie vorige week nog 8 graden max. hij staat nu op 9.4 graden... NU NOG WIND
|
|
|
|
Frank82
|
Zo, lekker warm al weer. Binnenkort dus zonder schoentjes weer. Misschien dat we deze week zelfs de eerste avond sessies kunnen boeken na 't werk? Word wel weer tijd.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
shit ik zat te dubben om bij wijkie aan zeeie te gaan, maar had gegokt dat er geen mensen waren verkeerd gegokt, hopelijk einde van de week wind
|
|
|
|
Jelle
|
wat voor board?
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Gewoon mn 133*40. Stroming stond wel verkeerde kant op, dus was evengoed nog wel ff hard werken om upwind te blijven.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lijkt mij niet echt Fun .....maar eindelijk gaat het weer echt waaien .. voor donderdag en vrijdag wordt er weer eens echte stevige wind verwacht ...>20 knp kan niet wachten ... surfabc: Donderdag maakt het hogedrukgebied de oversteek van Engeland naar Ierland. Het zal duidelijk zijn dat de windcondities nu pas echt goed gaan worden. In het noorden van het land 25 knopen, op de wadden 30 knopen. Zuid-Holland moet het met de helft doen, 15 knopen uit west tot noordwest. Een koufront nadert vanuit het noorden en doet de wind aantrekken. Daardoor zou donderdag-avond wel eens de eerste keer in het zomertijdseizoen kunnen zijn waarop de werkende medesurfer ‘s avonds het water op kan. Een koufront brengt niet alleen toename van de wind, maar ook meer onstabiliteit in de lucht en dus mogelijk flinke windstoten. Wees gewaarschuwd! Vrijdag neemt de onstabiliteit nog verder toe en gaat de wind in het zuiden ook over de 20 knopen grens. De richting blijft tussen west en noord. Zaterdag wordt een bijna exacte kopie van vrijdag, aan zee zijn de golven echter nog een stuk hoger. Zondag minder wind, maar met 10-15 knopen langs de kust is het weerbeeld niet te vergelijking met dat van nu. Lagedrukgebieden blijven begin april bij ons in de buurt en zorgen voor voldoende wind. Als het lammetje danst in maart , pakt april het bij de staart. Surf’s up!
|
|
|
Giertje
|
Dat komt goed uit! Gelukkig heb ik vrij donderdag en vrijdag
|
|
|
mocem
|
jaja eindelijk! kan niet wachten. donderdag en vrijdag naar Harlingen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Do, vrij en za waarschijnlijk ijmuidensessies na het werk, zaterdag hele dag natuuurlijk.
|
|
|
|
walter
|
Volgens mij wordt IJmuiden wel wat Zaterdag, wel verkeerde kant van het kanaal maar o.k.
|
|
|