Erwin
|
Net even 2 uur in Edam geweest, lekker windje +-15knopen.
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
wat is de beste plek voor vanmiddag? ik kan vanuit amsterdam alle kanten op.
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
nou, ik ga vanuit amsterdam naar muiderberg. Noorden-wind, die vanaf uur of 1800 hopelijk rond 15 knopen zit... meer mag ook natuurlijk
|
|
|
wimbers
|
cool, denk dat ik ook maar die kant op ga. nooit geweest. parkeren te doen daar?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
nou, ik ga vanuit amsterdam naar muiderberg. Noorden-wind, die vanaf uur of 1800 hopelijk rond 15 knopen zit... meer mag ook natuurlijk Ik twijfel ook nog, zit in Zuid-oost en ga denk ik vanaf 17:30 naar Muiderberg, IJburg of Andijk. Ben alleen nog nooit op IJburg geweest dus geen idee of het een goede spot is voor een beginnende beginner als ikzelf. cool, denk dat ik ook maar die kant op ga. nooit geweest. parkeren te doen daar?
Ja genoeg parkeerplek naast de begraafplaats. Zorg er wel voor dat als je via het dorp komt rijden je de goede kant pakt, anders sta je op de spot van de windsurfers.
|
|
|
DennisG
|
nou, ik ga vanuit amsterdam naar muiderberg. Noorden-wind, die vanaf uur of 1800 hopelijk rond 15 knopen zit... meer mag ook natuurlijk Ik twijfel ook nog, zit in Zuid-oost en ga denk ik vanaf 17:30 naar Muiderberg, IJburg of Andijk. Ben alleen nog nooit op IJburg geweest dus geen idee of het een goede spot is voor een beginnende beginner als ikzelf. Ijburg is geen spot voor beginners.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ijburg is een NO-GO voor beginners Ralph. Meteen diep en als je problemen hebt drijf je op de keien en/of bomen. K&zooi, kwam wat tussen vandaag, dus niet geweest. Mooi daggie gemist
|
|
|
|
So_Surreal
|
nou, ik ga vanuit amsterdam naar muiderberg. Noorden-wind, die vanaf uur of 1800 hopelijk rond 15 knopen zit... meer mag ook natuurlijk Ik twijfel ook nog, zit in Zuid-oost en ga denk ik vanaf 17:30 naar Muiderberg, IJburg of Andijk. Ben alleen nog nooit op IJburg geweest dus geen idee of het een goede spot is voor een beginnende beginner als ikzelf. Ijburg is geen spot voor beginners. Aah ok dat wist ik niet, ben er nog nooit geweest. Helaas want dat scheelt een stuk rijden. Dan wordt het dus Muiderberg.
|
|
|
wimbers
|
Ik ook Muiderberg. Ga om 16:15 weg uit Amsterdam. Hoop dat de wind ok is voor een 10M straks..
|
|
|
So_Surreal
|
Ik ook Muiderberg. Ga om 16:15 weg uit Amsterdam. Hoop dat de wind ok is voor een 10M straks..
Ik heb alleen de 12 meter bij me, maar schijnt veel low-end te hebben
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Is er nog iemand vanuit amsterdam die een plek overheeft in de auto voor muiderberg vanavond?
|
|
|
Giertje
|
Hij kan weer bijgeschreven worden. Wat een mooie dag weer op Edam heerlijk kunnen kiten met de 9 en maar drie man op het water en leuke wollige dames op de kant.
|
|
|
onderaqua
|
En zo was het Gier, wel een ijsbeeer voorbij zien zwemmen.
|
|
|
|
@LaurenS
|
IJburg was butt .Wind was te noord om een lekkere constante woei te hebben (deels over land ,dus Herman op IJburg heb je niet veel gemist....Later wel wat beter toen ie harder werd maar ja,heb weer lekker buiten gespeeld van 15 tot 19 ,morgen NW ,niet doen dus Hermie naar IJburg
|
|
|
mocem
|
Castricum was top. Zon, pierebadje en lekker windje!
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Hey Lars! Zag dat je mooi in de knoop zat met een kahoona kite lekker begin van je sessie zo :s .... Waterstart zag er overigens oke uit! Nog ff agressiever sturen en je vaart zo weg!
|
|
|
FlyingHigh
|
Thanks voor de tip Peet Mss morgen ff op Ijmuiden checken. Check wel eerst ff 10 min waarnemingen of het wat is. Anders gaan we maar weer eens een keertje op de boot kijken, maar meer zin om ff lekker aan mijn kite te hangen
|
|
|
So_Surreal
|
Hey Lars! Zag dat je mooi in de knoop zat met een kahoona kite lekker begin van je sessie zo :s .... Waterstart zag er overigens oke uit! Nog ff agressiever sturen en je vaart zo weg! Ja dat was echt balen Ik was downwind van hem en hield mijn kite laag, maar hij voer er alsnog in bij me. Mijn kite toen maar losgemaakt en naar de kant gegaan en zo'n 20 minuten bezig geweest om de lijnen uit elkaar te halen. De waterstart de ene kant gaat echt heel goed, was vandaag aan het oefenen de andere kant op. Maar wanneer ik dat doe voel ik me gewoon echt zo lomp, het voelt nog zo onnatuurlijk. Het ging op een gegeven moment wel beter, maar toen moest ik alweer aan de kant. Wel weer iets om op voort de borduren de volgende keer. Mijn 12 meter vind ik echt heerlijk trouwens, ook voor het eerst gebruikt. En voor het eerst de safety van mijn eigen gear getrokken, dus het was geen nutteloze avond
|
|
|
Redmond
Logs: 0 | 96 uur
|
Ja dat was echt balen Ik was downwind van hem en hield mijn kite laag, maar hij voer er alsnog in bij me. Mijn kite toen maar losgemaakt en naar de kant gegaan en zo'n 20 minuten bezig geweest om de lijnen uit elkaar te halen. De waterstart de ene kant gaat echt heel goed, was vandaag aan het oefenen de andere kant op. Maar wanneer ik dat doe voel ik me gewoon echt zo lomp, het voelt nog zo onnatuurlijk. Het ging op een gegeven moment wel beter, maar toen moest ik alweer aan de kant. Wel weer iets om op voort de borduren de volgende keer. Mijn 12 meter vind ik echt heerlijk trouwens, ook voor het eerst gebruikt. En voor het eerst de safety van mijn eigen gear getrokken, dus het was geen nutteloze avond Was vandaag voor het eerst op Muiderberg.. prima spot! Alleen was het best druk en als beginner is dat soms lastig, zeker als ze van beide kanten op je af komen. Ik had ook moeite met waterstart naar rechts (en links).. maar goed, veel oefenen ( en terug lopen) en ik kom zeker vaker naar Muiderberg ps; Ik had trouwens een 11mtr rode bandit 5
|
|
|
joosie
|
Top weer vanavond op medemblik, rustig met 5 welbekende mensen op t water hij was weer gezellie Wind was wel erg noord en soms lekker gepowerd met de 11m, maar die golfen waren super mooi om te springen Was bij andijk een stuk drukker leek wel, had geen zin om ff rakie heen te varen wind was teveel noord volgende keer maar weer ff daar kijken
|
|
|
wimbers
|
Is er nog iemand vanuit amsterdam die een plek overheeft in de auto voor muiderberg vanavond?
Tsja , je was net te laat om 5:30 was ik er net. Dat was een lekkere sessie op muiderberg. Ik ben om 19:30 gestopt. Het was goed druk, dus ik was blij dat er genoeg woei stond om wat op te kruisen. Ook mijn eerste rakje toeside kunnen varen. Overwinning!! Dichterbij de kant konden ze wel een verkeersleider gebruiken. Na 2 maanden amper varen ( werk) wel weer heel fijn. De spullen laten we dus maar achterin de auto liggen. Ik voer trouwens met een 2011 zwart/witte park 10m.
|
|
|
|