zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er volgend buien radar naar uit dat het in Noord Holland voorlopig nog wel blijft hozen...geen zin in om hierin te gaan surfen ..ik sla maar over vandaag.
|
|
|
Langbeest
|
Veel plezier mannen, ik kies wel en betere dag uit.
|
|
|
Jelle
|
Edam geprobeerd met 6je maar was te onrustig erg vlagerig, zuidelijker dan voorspeld
|
|
|
|
the littleman
|
Vanaf 10 uur tot net gevaren met de 5 metert op schel, in de ochtend heel vlagerig en hard. Later minder vlagerig en nog harder. Heerlijk Was nog best gezellig ook;)
|
|
|
FlyingHigh
|
Best gezellig?? Vond het wel erg gezellig. Koffie met roze koeken, poeier wind maar te vlagerig. Hondenhemeltje was beter geweest denk ik. Ach we zijn weer ff lekker buiten geweest
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Eigenlijk was het dus klote, dat mogen jullie gerust zeggen hoor. Alvast me droogpak van zolder gehaald en wat gaatjes dicht gemaakt kan ie weer een jaartje mee.
|
|
|
BaSS
|
Het was weer een topdag, super gezellig en ik ben toch helemaal nat en koud...geregend. Ik zou na Boudewijn het water op... maar hij had het te koud... watje... dus ik ook maar niet het water op Kwam er toch eigenlijk om Hans te feliciteren ... roze koeken waren denk ik al op ! Morgen weer?!
|
|
|
Giertje
|
Respect voor de mannen die vandaag hebben gevaren. Maar als Amsterdammer moet je niet zo bekakt worden. dus blijf gewoon je moerstaal spreken! die koeken heten in Amsterdam Moesselientjes.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heel goed giertje moesselientjes zo hete ze de echte mannen hebben vandaag gevaren heerlijk was het effe lekker met de 10 meter maar de regen was echt niet normaal en vreselijk vlagerig heb nog geprobeerd om brasil voor me te halen maar was niet mogelijk veels te koud zag dat er vandaag ook nog les werd gegeven ??????????????
HALLO HALLO DEADWISH ????????????????????????????
ben weer even bij Vera geweest en het gaat goed wat een klein poppetje nancy moest zelfs kleinere kleding halen want niks paste nog tjonge tjonge wat is het leven toch mooi
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vanmorgen was het gezellie op schellie. Ook nog even gevaren. Wat een vlagerige wind zeg. Niet echt heel lekker, maar ja. Maakt het uit. We hebben lekker staan ouwehoeren.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Jongens ik heb het droogpak van zolder gehaald en net een paar handschoentjes in de bestelling gedaan. Het worden de xcel drylock ininity lobster globes, 5MM!!!! Ik ben voorbereid, volgende keer dus wel gewoon het water op Bas! Wel het ouwehoeren wat geoefend, flink wat bekenden vandaag op Schellinkhout.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ging weer lekker hoog op schel vandaag, wel erg vlagerig zeg soms viel je als een baksteen uit de lucht...
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Medemblik was niemand bezig om 13 uur en op enkhuizen zag ik alleen maar windsmurfers...
Kan iemand nog 1x uitleggen waar de spot daar is? Twordt nu toch winter dus nu wordt t toch rustug daar...
Thanks..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Medemblik is Zuid-oost niet goed, komt ie over land en dat geldt ook voor schellinkhout eigelijk.
Enkhuizen is een grasveld en je kan daar het water in over steigertjes, best link met die bomen daar.
|
|
|
|
|
BaSS
|
Specs klinken goed Boudewijn, zullen wel warm zijn! Ik ga mn schoentjes nog ff zoeken.. anders heb ik ook wat te bestellen...
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Medemblik is Zuid-oost niet goed, komt ie over land en dat geldt ook voor schellinkhout eigelijk.
Enkhuizen is een grasveld en je kan daar het water in over steigertjes, best link met die bomen daar.
Ja daar was ik maar daar stond een groot bord: verboden voor kitesurfers...
|
|
|
Giertje
|
Het geeft niet Herman dat je geen echte Amsterdammer bent. Ik vind je even goed een toffe gozer. Boudewijn ik wil ook een paar van de orthopedische handschoenen maar waar kan ik die bestellen?
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vandaag in tarifa gewoon weer 24KN terwijl er 15 voorspeld waren. Met de 9m van Henriette mijn grootste backroll kiteloop ooit gedaan. Landing was niet zo mooi, blij met mijn impact vestje .
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Het geeft niet Herman dat je geen echte Amsterdammer bent. Ik vind je even goed een toffe gozer. Boudewijn ik wil ook een paar van de orthopedische handschoenen maar waar kan ik die bestellen? 4surfers.nl heb ik ze gevonden. Lopen we wel als een stelletje trekkies voor lul op Schellinkhout maar het is t me allemaal waard als ik maar warme klauwe heb!
|
|
|
Langbeest
|
Lekker Frank, nog veel plezier daar
|
|
|