Michael van der Hoek
|
ik heb je volgens mij nog op de Gopro staan Tim! zal even kijken vanavond of er wat knaps tussen zit!
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
wij werken momenteel dakloos .... dakplaten er uit ik denk dat het wel aardig aan het waaien is... morgen maar eens kijken of ik naar wijk aan ze kan
|
|
|
pewpew
|
Zijn nu 2 bezig op wijk. Ziet er meer uit als overleven :S
|
|
|
the littleman
|
Gaan er zo nog badgasten naar schel of ben ik de enigste verslaafde vandaag?
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Mooi zo'n herfststorm, heb mijn kites thuisgelaten maar kon het toch niet laten en ben ff het schouwspel op Wijk aan Zee vandaag gaan bekijken. Net nadat ik windstoten van 74,5 knoop had gemeten, ging Ruben de eerste poging wagen. Het was echt bizar, net even te heftig maar hij heeft een rak gevaren en een dikke megaloop gesprongen voordat hij met zijn board vol in de remmen terugkwam. Na een paar uur gezandstraald te zijn, en de wind iets was gestabiliseerd, iets afgenomen en wat gedraaid werden we getrakteerd op een echte dikke show van de master of megaloops himself. De wind was nog steeds bruut maar OK en de golven waren geweldig en daar maakte hij goed gebruik van en hij vloooooooog!!!!
|
|
|
|
the coon
|
Nog filmpjes toevallig?
|
|
|
|
|
Giertje
|
Tom en ik komen een half uurtje later. het lukt hem niet om voor 9 uur het Haring ritueel te doen(vreemde afwijking) maar verder een goeie gast.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tom en ik komen een half uurtje later. het lukt hem niet om voor 9 uur het Haring ritueel te doen(vreemde afwijking) maar verder een goeie gast. Hahahaha, gezellie mannen. Herman is er ook rond 9 uur geloof ik. Heel Schellie weer bezaaid met Ozone Edge's Na 14 uur kakt de wind er toch een beetje uit dus kun je maar beter vroeg zijn.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gaan er zo nog badgasten naar schel of ben ik de enigste verslaafde vandaag? Ik was er vanmiddag 35 knoopies gemeten maaar alleen maar windsurfers, dusssssssss waar was je ??? 82 knots op Vlieland. Shocked. Dat Is 80 knots meer dan hier in Tarifa. Angry http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=43Ziet er goed uit hoe lang moet je nog ??? ben je er met frank ?? Zit je in het stadtje ???
|
|
|
the littleman
|
Ik was er om 15.30 met idd alleen maar windsmurfers! Maar daar laat deze kleine man zich niet door tegen houden. Het waaide inmiddels weer flink door, dus ik dacht mijn 5 metert op te pompen. Dit was helaas niet mogelijk omdat ik inplaats van mijn 5 metert evo De 7 meter evo van Joost in de achterbak bleek te hebben en mijn 7 metert. Ook daar maak ik geen probleem van, dan maar de 7 metert. Kortom ik heb heerlijk als enigste kiter op eenzame hoogte mijn pak vol gescheten;
|
|
|
joosie
|
Hihaaaaaaa daaaaar gaat the Litle man Kom de 5 m wel ff ruilen voor mn 7m Evo ouwe gek was zaterdag echt top dag helemaal niet meer gekeken welke kite ik mee had genomen, gister natuurlijk die top dag op zandvoort met mooie loooopers
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er weer goed uit voor morgenochtend.... ik heb middagdienst en probeer ook om 10.00 op Schell..te zijn.....p.s Top prestatie van Jerry See you.
|
|
|
BaSS
|
Top! ik ga ook 9:15 proberen op schellie te zijn!
Totzsmorguz!
|
|
|
|
zwafra
|
Hoewel hier de wind wat tegenvalt....zijn de voorspelling wel goed .. Ga zo ook richting Schell..
|
|
|
vriesmjde
|
Is er al iemand op schel? Genoeg wind voor een 7?
Groet Michiel
|
|
|
zwafra
|
Net weer terug van Schell...en het was weer top... Toen ik aankwam dacht ik even dat het een testdag was voor de Ozone Edge alleen maar Edge op het water(wel 6 stuks) Moets er (helaas) na een paar uurtjes weer mee stoppen (werken) want de wind was nog lekker aan het toenemen..ik had mijn handen vol aan mijn 9 mtr (dus 7 mtr kan ook) Voor degene die nog gaan ..veel plezier.
|
|
|
KiteFEEL
|
Dat was zeker heerlijk vandaag! Tot mijn verbazing werd de wind alleen maar harder!
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat een heerlijke topdag op Schellie zeg. Eerst met de 11m, maar gauw de 9m gepakt. Zonnetje erbij, dikke wind en een hoop gezelligheid. Tricks gaan steeds beter. Ook een paar darkslides one-footers geland. Das ook een kicken trickie. Gaat steeds soepeler. Meer van dit soort dagen. Wat een genot. Nou happie eten bij de Jap en me voorbereiden op de rest van de week kiten.
|
|
|