Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jiiiiiihhhhhaaaaaaa op je bolle ogen vriend. Wordt gewoon weer eens tijd dat je een kwartiertje komt varen. Nog effies en dan kun je na het werk ook weer. Als je niet meer precies weet hoe het moet, kun je altijd even naar die ouwe lullen bij het bankie lopen. Daar hangen die hangouderen die zich de KiteKings noemen meestal rond. Willen je altijd helpen en tips geven mocht je het even niet meer weten. Zit er zelfs één bij met een electrische pomp voor als je een dag hard gewerkt hebt en zelf niet je kite op wilt pompen.
|
|
|
|
|
Mariska
|
Nog iemand een leash meegenomen van schell die vastgemaakt zat aan de prullenbak?
Ik denk dat de prullenbak nog steeds de trotse eigenaar van jou mooie leash is........ wij gingen gister na zonsondergang weg en toen hing de leash nog aan de prullenbak nu je het zegt...!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor Morgenochtend nog wat wind 15-20 knp...maar na 14.00 is het al een stuk minder voor morgen moet er dus vroeg bij zijn.. Het leek vanmiddag (Z/O) ook wat te waaien nog mensen het water op geweest ?
|
|
|
fleurique
|
helemaal mee eens....zijn er morgen nog mensen tussen rond 11.00??
|
|
|
KiteFEEL
|
Morgen mag natuurlijk niet overgeslagen worden. Alle maten mee van 6 tot 15m. Met deze temperaturen MOET er eindelijk weer eens gevaren worden met wetsuit !
|
|
|
Langbeest
|
Mag dan wel lekker weer zijn, het water is mij nog te koud Lekker droogpakkie aan
|
|
|
audi
|
Morgen is het weer een mooie dag om de edge 13 uit te laten op schel Ik probeer om half 10 aanwezig te zijn.
|
|
|
Giertje
|
vanmiddag nog even gekeken maar it kin net. Wat nou wetsuit? Het is rokjes dag. Dus gewoon zwembroek.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Uurtje of 9 op schell,eerst ff checken of er wel wat staat ...laterss ik ga naar bed
|
|
|
FlyingHigh
|
We zijn weer thuis. Ga morgen maar weer eens beginnen met klussen. Mot ook gebeuren en het is toch niet echt een knalwind. Morgen dus maar lekker met hout in de tuin klussen.
|
|
|
@LaurenS
|
Neem gewoon mijn 14m2 en grootte flyboard mee,gewoon ff lekker cruisen op het meer in het zonnetje ...ook leuk en nu ga ik echt naar bed
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen heeft mijn dochter eerst hiphop-wedstrijden in Rotterdam en aansluitend gaan we met haar naar een musical in datzelfde gat. Ben er morgen dus niet bij op een mooie zomerse dag. Have fun heren
|
|
|
bredo
|
Pffff..... zoon voetballen dochter paardrijden, was ik maar 50 plus.....
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Ga zo ook weer eens richting Schell. Welmijn 17m mee voor de zekerheid See joes.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Graag even een update van Schell...het lijkt hier echt niet genoeg te waaien.
|
|
|
janducfan
|
Het is dobberen, ook met de14m...
|
|
|