bredo
|
Amstelmeer....mijn,allereerste windsurfmeters gemaakt....25 jaar geleden. Mooie spot.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, dinsdag ga ik denk ik eerder weg van het werk en rijd dan nog effe naar Schellie, woensdag kan ik de hele dag niet en donderdag ga ik in de ochtend voor het werk. Lekker hooooooooor
|
|
|
arvidnl
|
Was het net niet in Castricum, begon wel een beetje aan te trekken rond 13:30
volgens mij heb ik je kite nog aangepakt toen zat je er nog over na te denken om je twintip te pakken omdat de wind wat toe leek te nemen. Ik deed mee met de beachrun en had mijn gear wel in de auto.maar uiteindelijk de goede beslissing genomen Door lekker op het terras te gaan zitten.
|
|
|
Giertje
|
Zo, dag 1 van een week die veel belooft zit er op, Weer een Topdag op Schell. Nog een paar handschoenen gevonden op het grasveld. Ik geef ze morgen af bij vd Berg.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
waar komen jullie vandaan bredo / niels? ik vaar bijna altijd op amstelmeer!
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ben ik om een uurtje of 14:00 op schelll,zin an
|
|
|
Giertje
|
Wil je eerst uitslapen Peter?
|
|
|
|
|
Jelle
|
Waarom niet Wijk? uur of 2
|
|
|
Langbeest
|
Omdat ik gvd een beurs moet draaien
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja, jij wil een eigen zaak runnen. Niet piepennnn
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb je goed geregeld Peter....... voor morgen heb ik ook een vrij dagje geregeld. Ben om een uurtje of 12.00 op Schellie.
|
|
|
Langbeest
|
Ja, jij wil een eigen zaak runnen. Niet piepennnn Daar heb jij weer een punt
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waait het al ik heb er hier op me werk (gevangenis ) weinig zicht op. Twijfel nl om eerder te vertrekken naar schel maar als er geen wind is is dat ook weer zonde van me verlofuurtjes
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hmmmm,ik haak af,wordt me te laat voordat de wind goed doorkomt......Ga voor morgenmiddag met een zonnetje Er staat een mooie 20-27 knopjes op schell,een tip voor Lars ,bij meer westzuidwest in de woei kijk je bij Berkhout en niet op Wijdenes
|
|
|
Giertje
|
Heb jij proefverlof als je naar Schell. mag om te kitenTeigetje? Zo, de 2e Topdag zit er op Het was weer heerlijk op Schell, met de 10 Edge. Samen met Onderaqua , Frank, Richard en Laura.
|
|
|
Haring High Richardt
|
http://www.weer.nl/10-minuten-waarnemingen/obsid/6248.htmlT wijfel nl om eerder te vertrekken naar schel maar als er geen wind is is dat ook weer zonde van me verlofuurtjes ThumpDown Die site ken je toch wel en is bijna altijd betrouwbaar Weeeer een top sessie gemist Was weer erg lekker vanmiddag op een mooie geasfalteerde parkeerplaats ongelofelijk een week weg en je verbaas je over deze prachtige parkeerplaats,, Hele middag gevaren heerlijk met de 9 meter en toen ik om 17.30 uur in de auto zat begon het te regenen
|
|
|