Zeeland135
|
Kan je dan ook teveel wind hebben??
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vandaag met familie met familie mee geweest naar Noordwijk en ook mijn kitespullen maar mee genomen. Sowieso had ik in Nederland nog nooit op zee gevaren, alleen in Fuerte en Naxos/Paros. Maar dit was voor mij echt niet te doen Eerst nog maar oefenen met een rustigere zee.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker hoor Erwin. Doe je goed Ik afgelopen dagen met mijn reet in een saunapark op de Veluwe gelegen. Vandaag alleen maar naar de bomen liggen staren. Wat een windje zeg. Heb ik weer mooi gemist. Hopen dat de windvoorspelling van aankomende dinsdag blijft staan. Dan ga ik waarschijnlijk in de ochtend naar Schellie
|
|
|
peterb
|
Waren mooie golven in Noordwijk hoor . Eind vd middag zelfs even mijn nieuwe 5m wainman bunny uitgelaten en dat ging prima!!
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ha Richard, dat ziet er goed uit inderdaad. Heel handig en dank voor het wijzen hierop. Ik kijk of het in mijn agenda past. Zijn er nog amsterdammers die heen en weer mee willen rijden woensdag? Omdat voor mij de wind dit weekend te hard was (9meter) ga ik zo op schellinkhout kijken voor 11 meter. Op zich zijn de waarden van Wijdenis / Houtribdijk wel te doen voor mij als beginner
|
|
|
Wanda
|
Wat een lekker daggie op Schell. Eerst met de Edge 13 en dan ook nog even de nieuwe Edge v8 kunnen uitproberen. Was top!
|
|
|
KiteFEEL
|
Super dag op Schellinkhout. Ondanks de minimale wind die je beneden voelde, was er een zeer acceptabele bovenstroom! Absoluut genieten dit soort dagen. Doe mij er maar een stuk of 364 bij!
|
|
|
|
PeeWee
|
Toch weer ruim een uurtje heerlijk gevaren. Top stabiel hoog windje en heerlijk rustig.
See joes
|
|
|
joosie
|
Morgen rond 15:00 op schell voor een heerlijke middag / avond sessie @ Richard en de Teigert ben ook woensdag bij Aloha van de party, neem misschien die kleine kale hoogspringer ook mee
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vandaag de hele dag vrij maar waar naar toe Schel of Wijk, heb er zin in EGMOND AAN ZEE Hulpdiensten zijn vanavond massaal uitgerukt voor twee in de problemen geraakte kitesurfers voor de kust van Egmond. Eén van de twee kitesurfers kon op eigen kracht de kust bereiken De ander werd door de reddingsbrigade in goede gezondheid uit het water gehaald. Een traumahelikopter die onderweg was kon halverwege omkeren. Het is nog niet bekend waardoor de twee kitesurfers in de problemen kwamen. http://www.rtvnh.nl/nieuws/164239/kitesurfer-uit-water-gevist-voor-kust-egmondIemand die weet precies wat er gebeurd is ???
|
|
|
roelandp
|
Vanmiddag wordt de wind goed voor schellinkhout volgens mij? Wzw... Ik prober vanaf 16:00 te zijn. Gisteren lopen aanmodderen met 11m2 maar moest al voor 12en naar huis weer dus nachtje kite laten drogen
|
|
|
Langbeest
|
wordt volgens mij W/NW
|
|
|
|
|
roelandp
|
Langbeest en Moderator! ja, ik zie het. Als ik kijk op Harmoniemodel zou het nu noord westelijk moeten zijn, maar zou ook weer omtrekken naar WZW volgens de berekeningen van paar uur geleden. Hier is het Harmoniemodel van 17.00 bijgevoegd
|
|
|
|
ditispablo
|
14kn stoten 27kn...raar windje. iemand live report schel of wijk ?
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Kom net terug van Wijk, prima gevaren met de 12. Was geen spektakel maar toch zonnetje en een beetje wind, ik ben tevreden.
|
|
|
|