Leon aero2
Gast
|
Ik wil het allemaal niet weten, enkel dat het een heerlijke dag was en zo gek deed ik helemaal niet., enkel dat ik hem wat te dicht landde bij de kant soms
|
|
|
nlkiter
|
IK heb inderdaad geen sprongen gemaakt, miste mijn 5e lijn nog op dat moment en heb gewoon een paar rakjes achterop gevaren. Het was de vervanger van de takoon die zaterdag in de boom hing, wat een topper die SS! http://www.hanglos.nl/asp/for/topic.asp?forumid={2A6FFDAD-4FFD-492A-BAE2-928200330E2D}Mij zul je dus niet snel bij de kant of langs de bomen zien varen. En sprongen maak ik pas als ik halverwege muiderzand ben ;-) (niemand nog foto's met mijn nieuwe schatje erop?) Die thruster is trouwens ook top zeg!
|
|
|
nlkiter
|
@ Jumping: volgens mij heb ik jou nog de lucht in gelaten. Jij hebt een impact vest en paarse best toch? Best waroo is het niet?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee dat was ik niet had eerst die blauwe waroo 9 daarna de rebel 9 lekkerre sessie toch 3 uur gevaren en veel geoefend vooral op het springen werd op een gegeven moment moe paar keer gecrasht dan stoppen volgende keer weer zo'n sessie ziet er niet naar uit t/m volgende week
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Om even aan alle verwarring een einde te maken.... dit ben ik ... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha je hebt prima humor Mini-me
|
|
|
Jacq
|
Vond die andere foto leuker hoor, met je bak yoghurt
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
(geschokt_kitesmiley) ik vind deze toffer hoor
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Vond die andere foto leuker hoor, met je bak yoghurt vrouwen ook altijd!!! wat is er dan mis met deze eigenlijk?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb mij nu helemaal bloot gegeven waar blijven jullie foto's
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
hehe verder dan dit ga ik niet hoor!!! er moet iets aan de verbeelding over blijven!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat dacht je hiervan komt zo uit war of the worlds
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's wel een tijdje terug jacq heb nu wat minder om was wijk met 3 graden 5-01-2007
|
|
|
Jacq
|
Ik lach je ook niet uit hoor, alleen maar toe (grinnik_kitesmiley) PS..mooi board trouwens
|
|
|
|
Jacq
|
Tja...duidelijk...?? Mooi is ie wel
|
|
|
Azrael
Gast
|
Gave foto! Ik vond het echt zo'n leuk beesie! Doe mij ook zo'n hond die meerent tijdens het kiteklunsen als ik fluit!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nog steeds tevreden met je board jacq ?
|
|
|
Keesb
Gast
|
Azrael, geil jij op honden ofzo? Goorlap!
|
|
|
Azrael
Gast
|
Nee....ik geil op Keesjes!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat een taal we hebben het hier toch over kiten
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat was niet mijn hond maar mijn hond komt ook als ik fluit (grinnik_kitesmiley) Deze 2 honden zijn van mij
|
|
|
Jacq
|
nog steeds tevreden met je board jacq ? Ben er echt ontzettend blij mee
|
|
|