El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey O!!!! te gek man die pica's, heb je die ook volle resolutie, ik PB wel even m'n ftp server aan je...
deze dan afgezien dan van het feit dat ik dus onwijs aan het sinussen ben...
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Als je op de link naast de foto klikt dan download je deze met de volle resolutie. Aan de informatie die er bij staat kan je dat ook zien.
|
|
|
|
El Rudo
|
Als je op de link naast de foto klikt dan download je deze met de volle resolutie. Aan de informatie die er bij staat kan je dat ook zien. blond he... dan krijg je dat
|
|
|
El Rudo
|
Morgen playa of sluf? (ER, MB, .....?)
mwah, beetje veel wind wel... denk het niet, maar doe vooral je best!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Andere voorspellingen geven minder wind op Rudo. Maar toch wordt het mischien tijd om een 7.5/7 of misschien een 6m2 aan te schaffen. Weer terug naar 3 kites, maar wel met een megabereik! Helaas heb ik andere verplichtingen O
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
He gasten hoe ist 'ie? Zondag ben ik ook van de partij. wordt Zuid 5-6 bft. wel koud, maar f*ck it. graadje of 4-5, misschien paar uurtjes rossen bij zandbankje Sluf bij onze vriend de zeehond? maandag middag ben ik trouwens ook van de partij. heb dan denk ik mijn nieuwe kite surprise, surprise..... laters
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
al mensen naar slufter nu? ziet er best goed uit..13m/s
|
|
|
Ron Rodeo
|
al mensen naar slufter nu? ziet er best goed uit..13m/s
shit, alleen in mijn dromen..... altijd maar weer dat werken....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
He gasten hoe ist 'ie? Zondag ben ik ook van de partij. wordt Zuid 5-6 bft. wel koud, maar f*ck it. graadje of 4-5, misschien paar uurtjes rossen bij zandbankje Sluf bij onze vriend de zeehond? maandag middag ben ik trouwens ook van de partij. heb dan denk ik mijn nieuwe kite surprise, surprise..... laters Ik wil het er wel op wagen. Zojuist nieuwe schoentjes aangeschaft, trok afgelopen woensdag mijn oude aan gort bij het aantrekken. Was ff bij Siem, en kan nu zeggen dat Rudo wel erg dik is met zijn schoenmoeder
|
|
|
Spoon
|
ik zou heel misschien als het niet te hard gaat waaien donderdag wel kunnen.. maar dat zie ik tzt wel...
|
|
|
|
El Rudo
|
neither can I Ron, dus blijf maar bij me uit de buurt als je zelf ook nog wil hehe hoeveul meter? Oh ja, extreem gefeliciteerd!
|
|
|
R.B.
|
zijn er kandidaten die morgen het water nog opgaan?
|
|
|
Ron Rodeo
|
neither can I Ron, dus blijf maar bij me uit de buurt als je zelf ook nog wil hehe hoeveul meter? Oh ja, extreem gefeliciteerd! dank je dude. het is een 12 en je mag 'em zeker testen!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Die Rise testen lijkt me wel leuk, alleen bij 2 a 3 graden lijkt het me niet dat je een goed beeld van die kite kan krijgen, omdat je klokkenspel er zowat af zal vriezen (jaja, Rudo heeft een droogpak, daar mag ie zijn snowboardpak dan maar onder aan gaan trekken) Check de voorspellingen aankomende week, ik zie weer 11 graden staan en ZW Voor zondag kijk ik ff de kat uit de boom...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hou op Olden! Ik kan het niet aanzien :'( :'( :'( Ik zie dat jullie hard hebben lopen boeken En wat een weertje zeg. Iig meer wind als woensdag
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
MB wie is Olden . Ik heet niet zo en ken Olden ook niet . Dan vergis ik me O
|
|
|