Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
een plaatje zegt soms meer dan 1000 woorden: tering, dit is de mooiste die ik ooit gezien heb. ik wil ém als schilderij voor m'n verjaardag.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Voetplaya was viiiiiies jongens, de ochtend en begin middag lekker alle ruimte voor mij(Remi op zijn best ). Maar om een uurtje of 3 (toen meer volk kwam) was er geen depower(te veel wind) meer over dus einde oefening met 12m. Morgen wordt niks :'( heb mijn nieuwe 7m nog niet binnen . Veel plezier morgen jongens .
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
SWAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! was het lekker, ik kon vanaf de sluf niets zien maar dat lag aan de laaghangende sluiermistwolkenbedekking. De 12 is idd afgekeurd voor morgen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb de planning veranderd, ik gaat naar de brouwersdam zaterdag. Ook lekker zou ik zeggen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zijn er nog mensen die zaterdag naar autostrand gaan? Ik wel waarschijnlijk kan ik eindelijk mijn nieuwe boardje proberen.
Als er wind staat is er zeker wel volk in het weekend. Ook ik misschien, want mijn pa wil ook weer ff het water op. Maarrrrr....het is nog lang geen zaterdag. Waarom zo achterlijk vroeg Ron? Ik kan er pas om 10:00 uur zijn vanwege die sh@#$t files op de A13/A20 Dan ben ik er ook!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Zijn er nog mensen die zaterdag naar autostrand gaan? Ik wel waarschijnlijk kan ik eindelijk mijn nieuwe boardje proberen.
Waarom zo achterlijk vroeg Ron? ik breng om 08:15 mijn zoontje naar school en daarna rijd ik naar playa, vandaar dat ik er al om 09:00 ben ik warm de wind vast op voor jullie....
|
|
|
|
martijn
|
als het niet te hard waait ong 11 uur. anders zaterdag of/en volgende week.
|
|
|
El Rudo
|
oef er is nog 2 knopen bijgekomen op de windfubu, maar dit is nog weer anders:
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ja idd. Rudo. Ik denk dat we dit jaar allemaal hard moeten gaan denken aan een kleinere maat onder je 9m2. Wij hebben ook al een keer voor piet snot op het strand gestaan een paar weken geleden, weet je nog? Op meetnetten valt het overigens (nog) wel mee. Lekker veel wind! als het niet te hard waait ong 11 uur. anders zaterdag of/en volgende week.
Dan zie ik je zo op het strand, en anders zaterdag. Vanaf het middaguur ZW met 5/6Bfrt!
|
|
|
martijn
|
zodra het vaarbaar is gaan we weg. Michiel te herkennen aan de Bandit? hopenlijk tot straks!
|
|
|
martijn
|
vliegerweer.nl geeft bij oostvoorne nu maximum van 26 knopen in een stoot.
Misschien is erg nog kans:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Martijn, idd rood/zwarte Bandit en Ron is er al met wit/blauw/zwarte SLE van Ocean Rodeo. Maar check meetnetten en de voorpellingen, het gaat waarschijnlijk wel naar 7 bfrt toe, en tenzij je 130kg weegt 10.5 ietwat groot ben ik bang.
Zaterdag geven ze 15/16kn op vanaf de middag
|
|
|
martijn
|
yup, i know.. in 6 bft kan ik hem nog net houden, en anders wordt het morgen jullie iig veel plezier!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Thanks, wie weet zie ik je morgen, dan waarschijnlijk Bandit of geel/zwarte rhino
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik laat em ook even schieten. Geen zin om vanuit Utrecht te komen en niet te kunnen varen. Idd maar even nadenken over een 7m....
|
|
|
martijn
|
ik ben voor een 7m aan het sparen, nog een maande ofzo en we hebben dit probleem niet meer
|
|
|
|
El Rudo
|
pfff hij was hard, beetje te voor de 9m om lol te hebben... Michiel sloopte nog even van alles en nog wat, dude ben je al weer tot rust gekomen, je zag er redelijk BOOOOOOS en VERTYYYYYYYFD uit!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Zooooo was heftige wind, werd op eens wel heel erg vlagerig Lijnen vielen tijdens varen plots slap en dan ineens een rukje er vol in van een knoop of 30 Niet leuk meer. maarrrrrrrrr in de ochtend lekker gebeukt.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zooooo was heftige wind, werd op eens wel heel erg vlagerig Lijnen vielen tijdens varen plots slap en dan ineens een rukje er vol in van een knoop of 30 Niet leuk meer. maarrrrrrrrr in de ochtend lekker gebeukt. Was idd. aardig vlagerig....werd trouwens nog erger later, en de wind nam nog wat meer toe. En die Mick maar varen met de 9m2!! Had mijn handen echt goed vol aan mijn 7m2 op gegeven moment. Wel super vervelend allemaal zeg, was toch wel behoorlijke pechdag voor je.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
waskeburt michiel? bandit weer stuk:( playa was vlagerig zo te lezen, kwam hij niet over de slufter heen?
|
|
|
El Rudo
|
Ha Le@n, ik zag je nog beulen vanaf het strand, ik moet zeggen dat De Leidsche Reusch 'm goed rosde, hij ragde jou telkens voor bij... Ik zag je wel achter elkaar big airs boeken, zag er super uit! mtr of 8?
|
|
|